איך לחסוך כסף בקניות השופיניג שלנו? - coca style

24 בנובמבר 2018

איך לחסוך כסף בקניות השופיניג שלנו?

חלומה של כל אישה זה לעשות קנייה ושישאר לה עודף בארנק, אז נכון שזה פחות קורה לנו..אבל מצאתי שיטה שדווקא תגרום לנו לבזבז בחיוך כאילו דפקת את המערכת..

אז הפוסט הזה הוא בגדר המלצה, מי שעוקבת אחריי בסטורי באינסטגרם ראתה שהצגתי את הפריטים האלה לצד חברה מוכרת שיש להם את אותם הפריטים, רק ששם משלמים פי 3 אז עבדכם הנאמנה שעדין לא מצאה חתן מליונר, החליטה להיות צרכנית נבונה  ולא לשלם יותר בשביל טיקט?!
אז מהם הפריטים שקניתי ?

אז בטח תרצו לינקים לבגדים אז בבקשה 
- בלייזר נחש




שמלת נחש 




בלייזר גאומטרי עם שרוול נוצות




בלייזר מנומר איכות גבוהה ביותר



אז  למה אני מציגה את הפוסט הזה ? ולמה חשוב לי שתשתיפו הלאה כי אני אחת שעושה קניות רבות מדי חודש וזה יכול להתבטא בחיסכון שנתי ענק.
ותכלס' בעודף של החיסכון אפשר לחסוך לתיק של שאנל.


 לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקוד קןפון של 15% הנחה  , כל אחד יכול להשתמש בקוד פעם אחת-
הקוד  alza15 שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.

 עד כאן להפעם עד לקנייה הבאה..
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה -
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי