איזה שייק מומלץ לשתות בחורף? - coca style

2 בינואר 2019

איזה שייק מומלץ לשתות בחורף?

נכון שיש נטייה כזאת לשתות שייקים רק בקיץ עם מלא קרח, אבל הלו חורף מה נעשה?! אז מה דעתכם שנחמם את האווירה עם מתכוני שייק שיחממו לנו את הבטן.
קדימה- יהיה טעים מבטיחה ! 

השבוע התחדשתי בבלנדר חדש של נינג'ה ישראל ואני חייבת להגיד לכם שזה הדבר הכי סקסי שיש לי על השיש !!
אז כמו שאתם מכירים אותי גם השייק שלי צריך להיות בשיק, שנחדש את המכשיר יחד ?!


הרעיון של שייק חורפי זה להשתמש עם תבלינים חזקים כגון- מנטה, קינמון, צ'אי, זנגביל, ולצרף להם משקאות מחממים כמו קוניאק, סחלב, חלב ופירות כמו תפוחים,תפוזים, בננות ועוד ..

מתכון 1 - שייק הודי צ'אי מסאלה- משקה חם וטעים עם חלב קוקוס, תבליני תה, קינמון, בהרט, אגוז מוסקט, כפית סוכר חום, וקוקוס טחון קלוי לערבב הכל ואחרי זה לחמם את השייק, ויש לכם את המשקה הכי טעים ביקום.
הצעת הגשה- מגישה את זה על קליפת קוקוס וזה סטייל.
רק לפני הכל שימו לב, אסור להכניס לנינג'ה דברים חמים בכלל ולכן הכנתי את השייק מראש ואחרי זה חממתי במיקרוגל וזה מושלם..


משקה 2- שייק פירות מתקתק - זה שייק פירות טעים וצונן, אז מה הכנסתי לנינג'ה ?
אפרסמון, אגס, תפוח גרנד ירוק, בננה, ג'ינג'ר, כפית דבש, וחלב שקדים- ויצא לכם משקה כתום.
שימו לב האפרסמון שולט בצבע, אבל לא בטעם, והתפוז הוא רק לקישוט.


משקה 3- משקה ירוק, שאלת השאלות האם פעם חשבתם לעצמכם להוסיף אבוקדו לשייק?
אז ידעתי שתגידו לא ושזה נשמע מגעיל , אבל בגלל שאני לא כמו כולם ומנסה הכל, ניסיתי ועליתי על שייק טעים במיוחד, אז מה המתכון. הסודי והטעים שלי?
חצי אבוקדו קטן, 40 גרם עלי תרד, מעט חסה תפוח עץ ירוק, פיסטוק, שתי כפיות סילאן, נענע וחצי כוס מים - הטעם של זה מיוחד וטעים בזכות הסילאן והפיסטוק תנסו גם ותגידו לי אם אהבתם ?!
אני חייבת לומר שנהנתי מאוד מהנינגה שלי , המכשיר  יפה , שייקי, איכותי, ידידותי ומה גם שהוא טאץ' .
אני את הנינגה שלי לא משאירה בצד , והוא כבר על השיש מחכה למתכונים נוספים מרקים,רוטבים, מתבלים, ועוד שייקים.
ממליצה באהבה, ואם יש לכם עוד רעיונות לשייקים אשמח לשמוע ולשקשק! 

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה -
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי