אדון שוקו בגירסת קוקה - coca style

20 בינואר 2019

אדון שוקו בגירסת קוקה

אין אחד שלא מי מכיר את השיר אדון שוקו של אריק אינשטיין , והאמת שהחורף הזה הפך אותי לאדונית שוקו מושבעת,  אז כמכורת שוקו יצרתי לכם פוסט שיחמם את האווירה.

אז כמו שאתם מכירות אותי בסטורי באינסטגרם אני משתפת את כולם בכוס שתייה הראשונה קפה/תה/שוקו/שייק זה כבר נהיה מסורת, והרבה פעמים אני נשאלת - מה שמת בשייק? מה הכנת לאכול? ומכל השאלות שלכם הבנתי שאין מנוס ואני צריכה להכניס מדור לבלוג - של מתכונים.

אז הפעם יש לי מתכון בריא קל לשוקו חם-

אז נכון שהייתי מעדיפה שוקלית אבל הוא עמוס בסוכרים ואני גם סובלת מכאבי בטן אחרי ששותה אותו ובגלל שלא בא לי לוותר על שוקו טעים בחרתי אבקת קקאו אורגנית ללא סוכר של תבואות ללא תוספת סוכר, שמתי בכוס 2 כפות מהקקאו.

זה המוצר ממליצה בחום -

הוספת כוס חלב סוייה והתחלתי לבחוש, והטויסט שנתתי שנתתי לזה בישול לאור הנר עם המבער שלי (מתקן הפונדו שוקלד שלי) , זה נותן אווירה טובה, ריח טוב בבית וסופר טעים.

קישוט- בננה ולאלה שבכלל מעיזים תוסיפו מרשמלו.

לצד השוקו הוספתי פלטת פירות בריאה (סברס, קווי, בננה, תפוז ואגוזים) והרי לנו ארוחת בוקר גם יפה לצלם לאינסטגרם וגם בריאה וטעימה.

אז נכון שלא גיליתי לכם את אמריקה ומדובר רק בשוקו, אבל זה הכייף שיש לי בלוג אני יכולה לשתף, ולגרום לכם לקום עכשיו ולעשות.

אוהבת האדונית שוקו 
לימור אלזמי  

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי