יום המשפחה או יום האם? - coca style

6 בפברואר 2019

יום המשפחה או יום האם?


אני זוכרת שהייתי ילדה קטנה בגן , יום האם היה מאוד משמעותי, עד לפני כמה שנים עוד הייתי מפתיעה בזרי פרחים לאימי, ומה קרה?


אז כן "החליטו" שזה יום המשפחה ..ולמען האמת פחות אוהבת ולדעתי אמא צריכה לקבל את הפינוק שלה בכל זאת סחבה אותנו 9 חודשים, גידלה , פינקה וכו, אבל בעידן שיש כל מיני סוגי משפחות אז אולי באמת עדיף שיהיה יום המשפחה, ואם כבר יום חגיג אז בואו נעניק מתנות למשפחה , מעניין אתכם לראות מה? 

אז האפשרות המוכרת והידועה היא לפנק בפרחים אבל אני אוהבת מתנות עם טויסט, וברשת האינסטגרם נחשפתי לעדי כהן ברק בעלת בוטיק מתנות יחודי ובינהם גם הפרחים עם מגרה מסתורית שבה מתחבאים מקרונים, יאמי!!!
לפרופיל של עדי בוטיק מתנות 

ומה דעתכם על מארז משפחתי כייפי לא יקר שאפשר ליצור בחנויות דייסו , חנות שהכל 10 שקלים - אפשר לצרף למארז ערכת סושי להכנה ביתית, חוברות צביעה, כוסות שתייה לקפה משותף ואפילו ליצור שלט כניסה לבית עוד..



ונמשיך במשחק משפחתי- אני מאוד מחוברת לרוחניות ואני חושבת שבסיס טוב למשפחה זה הנחלת ערכים רוחניים, שכליים, רגשיים וגשמיים ובדיוק נתקלתי ברשתות הספרים במשחק שנקרא "ניצוצות" משחק עשיר של עולם הקבלה ( כן אם מדונה מאמינה, מי אני שלא?) .


המשחק הוא לכל הגילאים ונותן מושגי יסוד ביעודו של אדם, למשחק כמה אפשרויות כמן רבעיות, שתי וערב, מטריצה והקבלה, אני יכולה לספר שאצלי במשפחה מאוד אהבו את המשחק מעבר לזה שהוא נותן מושגים מעולם הקבלה הוא גורם למשפחה להבין מה תפקידנו ביקום -שזה בעיקר לשמוח, לצהול ולהיות אור גדול. 


אז מה בשבילכן יום האם או יום המשפחה?

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה -
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי