רשימת מתנות ליום האהבה - coca style

13 בפברואר 2019

רשימת מתנות ליום האהבה

יום האהבה בפתח, ואיתו גם המחשבות מה לקנות ליום האהבה ואיך לחדש?
אז נשים וגברים קדימה להתייצב !!

גברים- אז הפעם הרשימה שלכם יותר עמוסה מהנשים, כי תפקידכם להיות רומנטיים ולהשקיע ומה גם שחובתכם המוסרית היא לפנק את האישה או יותר מדוייק " תמיד לפנק".

אז נתחיל בהצעות-
 נתחיל במארז המושלם של סבון שהוא נדיר בעיניי , מכיל פיליניג סבון רחצה , ושמן גוף שתפנק אותה במסג' והריח מהפנט.
ספוגית איפור בצורת לב- מה לעשות נשים בחג הזה אוהבת קיטש' ומצפות לזה, אז תעמיס לה בסופגית איפור מיוחדת לוולנטיין בצורת לב של milucca ניתן להשיג בסופר פארם.

תפנק ביוקרה- ובמארז חגיגי- של אליזבת ארדן מארז של קרם 8 השעות שמגיע בציורי לבבות , רק אני יכולה לספר לך שלקרם יש סגולות הרגעה והזנה לעור, אז אם אישתך לא רגועה זה המתנה המושלמת (בהומור כמובן).


ומה עם בושם רייחני וחושני- אז אני ממליצה לך לקנות את הבושם החדש לאישה מבית סלבטור פרגאמו Amo ferragamo flowerful הבושם רענן ונעים עם פרח הפיוני והיסמין, הבושם מעוצב כמו גוונים של קשת בענן, תן קצת רומנטיקה ותוסיף פתק ותרשום " כי את הקשת בענן שלי " בטוחה שהיא תתמוסס שהשקעת מחשבה.


ואם עדיין לא ברור לה שאתה אוהב אותה , תמיד אפשר להיות ברור יותר ולהעניק לך מוצרי אהבה, מארז יפה מריח טוב, ואני ממליצה שיחד עם המתנה תעניק גם נשיקה.


וגברים יקרים יש לי עוד המלצה חמה של מארז שאני קיבלתי כמתנה וכמו שאני התרגשתי לקבל אני בטוחה שגם האישה שלכם תתרגש , אז המארז הוא של l'occitane והוא מארז שהוא מהדורה מוגבלת ליום האהבה אז כדאי להזדרז, מגיעה בסטייל ורוד ועם ניחוח מדהים של חמאת שיאה, קרם גוף, בושם מוקטן, וקרם ידיים קטן לתיק שיתוף פעולה של rifle paper co , אני התאהבתי , תראו כמה יפה-


ומה עם טבעת?! טוב פה אני כבר לא מתערבת זה החלטה שלך !! אבל מה שכן תוכל לדאוג לה למתנה מפנקת לציפרונים, אם היא אוהבת לגוון ולשנות לקים זאת המתנה המושלמת- מארז של לקים של opi בשיתוף עם מפצח האגוזים , 25 מיני לקים שמגיעים במארז לוח שנה שכל יום פותחים ומגלים לק יותר יפה מהשני
ניתן להשיג ב רשת אפריל



ומה איתכן הנשים- בעיקר תתפנקו ביום הזה, תנו לגבר להתאמץ , אבל בהחלט אפשר לעשות השנה מחווה לגבר ותעשי לו ברכה מושקעת שכולה אהבה, מרחי אודם עדיף של  עמיד ומתייבש בקלות קחי בריסטול לבן ותתחילי לנשק אותו , וככה תצרי כרטיס ברכה מהממם, ובכדי להכניס לו אלגנטיות קשרי בסרט סאטן - מסוג הברכות ששומרים לנצח נצחים.


יום האהבה שמח נשיקות
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה -
וזהו מי שלא עוקבת באינסטגרם זה הזמן-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי