מזל טוב עברת דירה? כל הטיפים למעבר קל - coca style

31 במרץ 2019

מזל טוב עברת דירה? כל הטיפים למעבר קל

לעבור דירה יכול להיות עבור אנשים סיוט אחד גדול, אבל תכנון נכון מראש יכול להפוך את המעבר לחוויה מתוקה וטובה, כיצד ?

כל הטיפים שיהפכו לכם את המעבר לקל ונעים!!


1. חודש לפני המעבר לעשות מיון של פרטים ולחשוב איזה פרטים הייתם רוצים שימשכו אתכם בחייכם ואיזה לא?
2. ארגזים/ קרטונים- בשנת 2019 כבר לא אוספים קרטונים וארגזים מהרחובות אלא הקרטונים מגיעים עד אלייך לבית עם משלוח, קרטונים מקופלים יחד עם כל הציוד הדרוש למעבר דירה- מסקיינטייפ, דפי פצפץ לפריטים שבירים, הקרטונים הם בגודל נוח, הקרטון יכול להכיל הרבה ומאוד קשה ויציב, חשוב לרשום על כל קרטון איזה חדר? ומה כל קרטון זה יקל עליכם. ההוצאה הזאת מאוד מינורית ונוחה ושווה כל שקל !!

 הקרטונים חדשים נקיים ומה גם שיש מבצע ממש משתלם לקבל מארז קרטונים חינם של 20  קרטונים ללא עלות ( עלות משלוח בלבד) באתר ישנו שיתופי פעולה שיכולים לסייע במעבר דירה כגון ספקי תקשורת , טרי על הבוקר ועוד, מומלץ להזמין  את בובוקוס 5 ימים לפני המעבר.

https://bobobox.co.il/
077-6047326



3. עוד טיפ -לעשות תיק קטן ליום המעבר הראשון שבו יהיה את הדברים הכי חשובים לימי הסתגלות הראשונים כי מאוד קשה לזכור איפה נמצא כל דבר ובאיזה קרטון ולכן תשאירו כמה סטים של בגדים והלבשה תחתונה , מוצרי קוסמטיקה, ובתיק קטן תשימו את הפרטים שהכי נחוצים לכם.


4. הובלה - השוק בהובלות פרוע ולפעמים לצערנו גם לא אמין , ולכן אני ממליצה להיכנס לדף הפייסבוק ופשוט לעלות סטטוס שאתם מחפשים מוביל אמין וטוב, ואנשים ימליצו לכם על מוביל שעשה להם מעבר טוב ונעים..
ההמלצה שלי הוא רפי , מקצועי ותותח 
טלפון- 052-393-3161

5. בשעה טובה הגעת לבית ועכשיו צריך לפרוק , אפשרות אחת היא לצרוח ולמשוך את הפירוק והבלגן לחודש שלם ..אפשרות אחרת היא להרים את הטלפון ולהתקשר למסודרות ומיד מגיעה דורית עם כל צוות הבנות ומתחילה להשליט סדר,  דורית לא מפחדת מארגזים היא מתקתקת את הבית, הארון ועושה הרבה אור,  מתקתקת ארונות לפי צבעים והכל בשיא הסטייל


חוץ מזה שדורית נשמה אמיתית ונעימה והיא המסדרת הראשית של כל כוכבי הביצה והסלב היא הייתה אצל כל המפורסמים כגון אנה ארונוב, אורטל עמר, עינת שרוף, דודו אהרון , בנאל תבורי ועוד.. 
מוזמנים להתקשר לדורית המקסימה 054-7353604



6. הגעת לבית והתמקמת ואת באזור חדש ולא יודעת איפה יש קופות חולים? סופר? דואר? בית כנסת?  ועוד.
האפליקציה שתציל אותך היא - איזי easy !!! את רושמת בחיפוש מה את מחפשת והיא נותנת לך אץ התוצאה. הכי קרובה.

זהו הכי חשוב זה לשמור על אנרגיות טובות ושמחות להיכנס ברגל ימין ולתקוע מזוזות לברכה והצלחה.
אז שיהיה ברכה והצלחה בבית החדש שלכם
אוהבת
לימור אלזמי

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי