סובלת מכאבים ? מצאתי פיתרון ביתי לכאבים - coca style

25 במרץ 2019

סובלת מכאבים ? מצאתי פיתרון ביתי לכאבים

רבים ממכם יודעים על השנתיים הקשות שעברתי לאחרונה בעקבות תאונה שגרמה לי להיות מושבתת בבית ובמחלקת שיקום עם טיפולים אינסופיים.. אז מסתבר שלכאבים יש פיתרון.. ואחרי שניסתי כל טיפול אפשרי מצאתי פיתרון נוח ויעיל ששוה כל שקל, ואמן שהצלחתי לעזור לאחד ממכם בכאבים.

הפיתרון שאני ניסתי הוא פתרון ביתי לטיפול כאבים זה נקרא handy cure's מכשיר קטן ונוח שמסייע בכאבים ובדלקות.
בפעם הראשונה שפתחתי את האריזה הייתי סקפטית כמו כל מוצר שמגיע אליי, השימוש הראשון שלי איתו היה פשוט וקל הרגשתי כבר מהתחלה שהליזר הזה משפר את זרימת הדם באיזור הכאב, הטיפול לא כאב לי וגם לא היו לי תופעות לוואי. 


החלקתי את המכשיר על הרגל שזה האיזור הכואב אצלי ומיד הרגשתי בשינויי כמובן שניתן להשתמש במכשיר בכלל בעייה של כאב אקוטי וכרוני במיוחד לבעיות אורתפדיות בגב ברכיים, כתפיים ועוד.
אני לא רופאה ..אבל לפעמים אני מרגישה שאני יותר טובה מהרופא שלי כי אני יודעת מה טוב באמת ומה לא? 


עם הלייזר הזה השתמשתי מעל כשלושה חודשים  ויש לי שיפור ניכר בתחושה של הרגל, הזרמים שהיו לי הפסיקו לגמריי והרגל משוחררת יותר.
המכשיר עלותו 2200 שח לכאורה נשמע יקר אבל שווה באמת,  אבל מה שאתם חייבים לדעת שהחברה מציעה לרוכשים תקופת התנסות של 120 ימים, עם אפשרות להחזר כספי מלא..אז בכלל שווה לנסות !!


להשיג באתר Handy cure ישראלhttps://www.handy-cure-laser.co.il/

 אז אם עזרתי למשהו עשיתי את שלי !!
נשיקות ורק בריאות לכולם 
לימור אלזמי  

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי