ומה חדש בהום סטייל? - coca style

24 במאי 2019

ומה חדש בהום סטייל?

אתם יודעים שאני אוהבת לשנות את הבית כל פעם מחדש , הפעם לא עשיתי שינויים גדולים אבל ללא ספק נתתי טאץ מושלם ,אז שנתחיל?!


קניות באונליין shein
סדינים לבנים- אני מאוד אוהבת !! אבל הפעם מצאתי סדינים יותר יפים משל בית מלון, סדינים של ליל כלולות בד מאוד איכותי, ממליצה ממש, נדיר נדיר ורק 158 שח למיטה זוגית, שימו לב שאתם קונים אתם מזמינים את המידה הנכונה.

שטיח פרווה ארוך מתחת למיטה איכותי ומהמם , הכי סטייל ורק 70 שקל גם מומלץ מאוד.
https://bit.ly/2YpmzAF

יש לי הפתעה קטנה לקוראות הבלוג מי שממש זריזה יכולה לקבל 20% הנחה (לקנייה ראשונה בלבד)  ב shein , על כל קנייה מעל 223 שח תקבלי 20% הנחה עד ה 31.5.19 אז קדימה הקוד שלי הוא -  15Limor



רשת אורבן - ריהוט- כבר הרבה מאוד זמן חיפשתי זריקת צבע לסלון , משהו ירוק שיקפיץ !! הייתי בהשקה מדהימה וטליה צורף הציירת על ציירה אותי , את התמונה כבר דאגתי לתלות בחדר העבודה.


לרשת אורבן יש גם אתר מהמם , הייחוד ברשת הזאת שזה סטייל צעיר שיקי ומחיר נוח וגמיש.
אתר אורבן - https://www.urban-id.co.il
 כמו כן התחדשתי בכורסא מקסימה ושיקית קוראים לכורסא combi וממש התאהבתי בה, מוצדק נכון ?!


אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי