ספר לשבת - "אהבותיה של אמה" - coca style

31 במאי 2019

ספר לשבת - "אהבותיה של אמה"

אתן כבר יודעות שאני מאוד אוהבת לקרוא ספרים, ולרוב אצלי בבית תראו ספרי אופנה מפוזרים, הפעם קראתי ספר שמשלב את הרומנטיקה והאופנה ביחד ומאוד נהנתי, אז אני כאן להמליץ באהבה.

הספר - ספר לשבת - "אהבותיה של אמה"

אנחנו נשים ואנחנו אוהבות שמחזרים אחרינו ומי שתגיד לא, פשוט משקרת רק לעצמה,  אמה הדמות הראשית חוגגת את גיל 50 , נשואה לדני בוי , אמא, דיילת לשעבר, אם לשני ילדים מרגישה שחייה כבר לא מלאים באהבה, האהבה האמיתית שלה מתרכזת באופנה, בשמלות מעצבים, בסגנון מחוייט וקלאסי, שרשרת פנינים.

 אמה מחליטה לצאת להשתחרר ולטוס לחופשה לבד ואם כבר לטוס אז לבירת האופנה פריז !!! אמה מחליטה שאת הטיול הזה היא תתעד אצלה בבלוג, בשדה התעופה מגלה אמה ששכחה את המעיל שלה ומחליטה לחזור למטוס שלה אך מונעים ממנה את האפשרות, בחור אנגלי מהמם נתקל באמה ומסייע לה , אבל בואו נעצור כאן ואספר לכן שהפגישה הזאת תתלהט מאוד ולחייה של אמה יכנס ברגע זה המון רומנטיקה, אקשן, ורומן סוער ביותר , הבחור האנגלי הזה מתואר כג'ימס בונד שרמנטי סקסי וחלום של כל אישה.. אז מה יהיה עם בעלה והילדים? מה יהיה עם המחזר השרמנטי ומה תחליט אמה? הכל בספר "אהבותיה של אמה" כל זאת לצד בתי קפה, חנויות פריז, סטיייל הורס, חליפות מתוקתקות ומוזיקה מסחררת שאמה אוהבת..בנות אתם תנשמו הרבה אופנה וסטייל לצד המון רומנטיקה.

ממליצה בחום-  "אהבותיה של אמה"- רוית ליפשיץ ציון. 

זמין לרכישה ב'אינדיבוק', 'עברית' וכל החנויות המקוונות ובירושלים בחנות "דני ספרים" במחירי שבוע הספר.

ואשמח שתרשמו לי כאן..מה חשבתם על הספר?!
נשיקות וחיבוקים
ושבת שלום
לימור אלזמי

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי