חדש - עיסוי לפנים שמעתן על זה? - coca style

18 ביולי 2019

חדש - עיסוי לפנים שמעתן על זה?

אישה- יש לה מעצב שיער, קוסמטיקאית. מעצב  גבות, בונת ציפורניים, מאמן כושר , סטיילסטית

גבר- אין תגובה 




אז היום אני אתן לכם המלצה חמה של הקוסמטיקאית שלי, מאז שעברתי לרמת גן חיפשתי קוסמטיקאית מצוינת, ואם אתן רוצות להגיע לקוסמטיקאית טובה זה חייב להיות רק בהמלצה ומניסיון, חיפשתי קוסמטיקאית לטיפול פנים ואז חברה טובה שלי , רות ברונשטיין המליצה לעשות טיפול פנים עם עיסוי, לי נשמע חדשני, עד היום שמעתי על עיסוי בגוף ופתאום בפנים זה נשמע לי wow שהייתי חייבת לנסות וככה הגעתי לטלי סלבין .

כמה שזכיתי והיא הרבה יותר ממצויינת היא סטארית, עד כדי כך שהתחשק לי להקליד לכם פוסט ולספר לכם מה היא עשתה לפנים שלי.



אז הגעתי לטלי סלבין בשעת הצהרים, כשנכנסתי לביתה כבר הרגשתי את האנרגיה הקסומה- צליל של פעמונים לצד אבני חן, נרות דולקים, ומזרקה מטפטפת, וברקע מנגינה שלווה, טלי פינקה אותי בחלוק לבן, הציגה לי את החדר הטיפול המעוצב שגם הוא לבן ומתוקתק ועשתה לי שאלון מקצועי - על העור, סוג העור ועוד.. ואז נתתי למלכה לעשות את מה שהיא טובה בו.

טלי סלבין, וותק של 30 שנה, היא אישה רוחנית, עם אהבה אמתית למקצוע, משתמשת לא במיכשור אלא בזוג ידיים שמכיר כל שריר של עור הפנים, היא עושה חדר כושר לפנים והכל בחומרים טבעים וטובים כגון גרנטיק ו Ph formula , על אף שהטיפול עיסוי פנים נשמע כואב שתדעו  שהיא כל כך נעימה. כל כך שהכואב בכלל לא מורגש.
העיסויים לפנים שטלי עושה הם-

1. עיסוי גואשה - בא מטיבט , עיסוי יוצר זרימת דם ואנרגיה והדם זורם וזה כל מה שהעור שלנו צריך.

2. עיסוי קובידו עיסוי יפני שעה של  הרגעה

העיסוי פנים שעשיתי מצוין העיסוי מפעיל את השריר בוטוקס משתק את השריר והוא רעלן, יצאתי משם עם עור פנים זוהר ורענן.

טיפ חשוב שקיבלתי מטלי, היא ציוותה עליי לשמור על העור מקרני השמש, ולמרוח כל יום קרם הגנה , ההמלצה של טלי זה הקרם הגנה של ג'רנטיק שאפשר להשיג ולקנות גם אצלה
הטיפול גם מתאים לנשים שמזריקות בוטוקס ולכל אישה מעל גיל 30 + 
המקום מלא באנרגיה, טלי קוסמטיקאית מהנשמה ומאוד מקצועית בתחום.

לקביעת תור על טלי סלבין 
טלפון 050-6931000

לא לחכות לכו תתפנקו באהבה

מחירים נעים בין. 250 ל- 450 ותגידו שאני שלחתי אתכן


נשיקות
לימור אלזמי

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי