מה קניתי - קנייה אחרונה לחודש יוני - coca style

27 ביוני 2019

מה קניתי - קנייה אחרונה לחודש יוני

אז הפעם עשיתי קנייה קייצית, כל הדגמים הכי הורסים שיש , וכמו שאתם מכירות אותי אני חייבת לשתף, אז מה קניתי - האמת שהרוב הגדול כאן  צבעי הגלידה  !!




מכנס לבן - כל כך רציתי אותו , והאמת שהוא פספוס אחד גדול !! קניתי מידה s והאמת הוא נראה L מבאס והמכנס יעבור אצלי שידרוג ויהיה ברמודה, מי שרוצה עדין את המכנס שתקנה הפעם מידה פחות.




חצאית עור חומה- אומנם זה עור וזה יותר חורפי אבל וואי איזה גזרה יש לה , נדירה, עם תוספת כפתורים וחגורה ממש שיק , קניתי s ויושבת בול




חולצה לבנה תחרה - כי אני מאוהבת בחולצות לבנות ואומנם יש לי מאתיים כאלה אבל רציתי לבן חדש בוהק, והיא מדהימה , קניתי מידה s והיא בדיוק המידה


שמלה פרחונית - כי כל מלתחה קייצית חייבת בפרחוני, וגם כן יש כאן את כל צבעי הגלידה, והטרנדים הכי הכי כתף שמוטה, ווולנים- אחת השמלות ממליצה בחום, קניתי מידה S וזה בדיוק המידה.



שמלה ורדרדה- כתף שמוטה כמו שהזמרת ריטה בזמנו הייתה אוהבת ללבוש ( אבל היי לא נראה לי שמישהו כאן זוכר את שנות ה -90 ) , השמלה מיוחדת בד נעים, עם כיסים , גזרה מקסימה ובול המידה.
שמלה ירקרקה- השמלה הכי אהובה עליי מכל הקנייה, גיזרה מקסימה, מאוד מחטבת , מתאימה לבנות גזרת A שהם צרות מאוד בכתפיים ויש להם טוסיק מבצבץ, התוספת של החגורה מהממת מגיעה עם אבזם עץ, רק לטובת הכנות הזמנתי מידה S אבל בפועל הייתי צריכה M אז בנות עדיף בשמלה הזאת לקנות מידה אחת יותר.
שמלה לבנה - ממש שמלת השבת של קוק'לה , אהבתי מאוד, אל לדעתי היא צמודה יותר מידי לבטן , קניתי מידה s אל תגלו שמתי מחטב, הייתי צריכה m , גם כאן תקנו מידה אחת יותר
שמלה צהובה- 
בניתי כל כך על השמלה הזאת,ובסוף היא שקופה , אממה מיד דאגתי להניח לה תחתית ולהנות ממנה, אז גם כאן לקנות מידה אחת יותר ולקחת בחשבון שהיא שקופה , השמלה הזאת מומלצת רק לרזות שחיפות, כי השמלה מבליטה כל צמיג.






לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקוד קופון של 10% הנחה בקנייה מעל 45$ , כל אחד יכול להשתמש בקוד פעם אחת
הקוד  limor03 שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.

עד כאן להפעם עד לקנייה הבאה..

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style

להרשמה - 


וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-



נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE

לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי