חלוקים סקסיים שקניתי ואהבתי - coca style

25 באוגוסט 2019

חלוקים סקסיים שקניתי ואהבתי

אני מאוד אוהבת הלבשה תחתונה ובכלל חלוקים והכל, אז מה קניתי הפעם ?



אז הפעם בלי הרבה דיבורים בואו להציץ לי, ולראות מה קניתי? כל מה שאתן רואות כאן מאוד אהבתי , מאוד איכותי , זה כבר המון זמן שהלבשה תחתונה אני לא קונה בארץ אלא רק בחו"ל , את כל הפרטים כאן קניתי ב - shein ואני ממש מרוצה.

חלוק ורוד הזמנתי מידה m מאחר שאני אוהבת שבחלוקים זה משוחרר ולא צמוד




חלוק לבן עם תחרה מידה M הזמנתי אותו אחרי שהזמנתי פעם הקודמת בצבע שחור ועפתי עליו אז קניתי גם בלבן.




שמלת לילה סקסית תחרה , מעל הציפיות הזמנתי מידה s בול המידה וסקסית בטירוף 




לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקוד קופון של 10% הנחה בקנייה מעל 45$ , כל אחד יכול להשתמש בקוד פעם אחת
הקוד  limor03 שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.

עד כאן להפעם עד לקנייה הבאה..

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי