הסוף לקמטים אבל על האמת !! - coca style

20 באוגוסט 2019

הסוף לקמטים אבל על האמת !!

כמה פעמים מרחתם קרם פנים ולא הרגשתם שום שינויי ושום תחושה והתאכזבתם ? אז לי זה קרה הרבה פעמים, ובנינו מרחתי קרם כי צריך ולא באמת כי הרגשתי בשינוי אבל עכשיו יש לי בשורה משמחת לספר לכן..ובא לי שכולכן תדעו ותנסו ותודו לי !!







טוב אז כמו שאתם מכירות אותי אני לא רושמת על סתם דברים, תמיד אני מנסה לפני את המוצר, הפעם ניסיתי את המוצר ניואה NEWA  חצי שנה כי רציתי לדעת אם המוצר באמת משפיע טוב ועושה את העבודה כמו בפרסום.

אז בואו נעשה סדר נשים יקרות אני מדברת על ניואה NEWA שהוא מכשיר חשמלי ביתי קומפקטי שמיועד לנו הנשים שרוצות להראות צעירות ויפות לאורך זמן, השבוע כולנו שמחנו לראות את ג'ניפר לופז בארץ שחגגה 50 ובלי קמט אחד, אז נכון שהיא עושה ניתוחים והזרקות אבל המסר שנתנה כאן לכל הנשים הוא כזה - "תהי מודעת לעצמך", תשקיע בעצמך וככה תראי פצצה.



המכשיר תפקידו העיקרי לתת "חיות לעור", באיזורים שהגיל מדבר ומתחיל להתקמט, כגון אזור הלחיים, קו הלסת, סנטר, אזור העיניים, או צוואר. המוצר מעודד  מיצוק, הרמה, הצערה מקצועית של העור, וסיוע בהפחתת קמטים.

מכשיר ה-NEWA מאפשר החדרת אנרגיית חום באופן מבוקר וללא כאבים לעומק 3 שכבות בעור במטרה להמריץ את התהליך הטבעי של ייצור קולגן ואלסטין חדשים ובריאים. 
יתרון המכשיר - בעוד מוצרים קוסמטיים וכן כל המוצרים גם הטובים ביותר יכולים להגיע עד לשכבת אפידרמיס, השכבה החיצונית של העור, NEWA מחדיר אנרגיה עמוק לתוך הדרמיס, שכבות העור הפנימיות שבהן נוצרים סיבי קולגן ואלסטין, ובכך הוא מעודד ייצור טבעי של סיבים חדשים.



ועכשיו אספר לכן במילים פשוטות מה זה עשה לעור שלי?
קודם כל כבר אחרי חודש הרגשתי בשינוי, , האיזור המטופח היה מתוח יותר, אני השתמשתי איתו באיזור המצח יותר שהתחילו לי קימטוטים שם ואני יכולה לומר בלב שלם ואוהב- שהמצח שלי עכשיו חלק !!




אני יכולה לספר לכן שיש אפשרות לקבל את המוצר לתקופת התנסות של 120 יום, לכי תנסי תראי תחווי ותראי שכל מה שכתוב כאן אמת ויציב.

 https://www.newaonline.co.il/

אהובות שלי 
מאחלת לנו לגדול ולהתבגר בלי קמטים ושכל אחת תרגיש ג'ניפיר לופז, כי מה שהיא עשתה לנו השבוע, היא פשוט העלתה לנו את הסטנדרט.
נשיקות
לימור אלזמי 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי