דברים שעושים טוב לגוף ולנפש? - coca style

28 באוגוסט 2019

דברים שעושים טוב לגוף ולנפש?

הרבה פעמים אני מקבלת הודעות באינסטגרם , הודעות כמו-"איזה אנרגיות בוקר יש לך ", "איזה כייף אצלך" ותכלס' אני לא יודעת על מה המהומה, אני פשוט מנצלת את הזמן לדברים פשוטים וקטנים שעושים לנו טוב, אז מה הסוד שלי?



1. שותה הרבה קפה- אני פותחת את הבוקר בקפה טעים, לא סתם קפה אלא עם כוס קפה של הביוקר ,  לפני שבוע הייתי בהשקה מדהימה של אביזרי עיצוב הבית וכלים מעוצבים לשולחן, והאמת אני אגיד לכן,  כולנו קונות באותם חנויות, וקשה מאוד להפתיע אותי באיזה כוס יצירתית ומצאתי את הכוס המושלמת של המותג CARMANI מבית ישראדון בע"מ , היו שם כוסות של וואן גוך, מונה ליזה ועוד.. תירוץ מצוין לעשות איתכן לחיים #עושיםלחייםעםקוקה.



2. יודעת לפנק את הגוף שלי - אני משתמשת במוצרים הכי טובים לגוף ונפש , המותג RITUALS נחת לאחרונה בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, מותג קוסמטיקה לגוף ולבית, המותג הוא מותג ספא, הכל מאוד מעוצב ונקי, מותג שמפזר אנרגיה שמחה, ומבקש מאיתנו  להנות מדברים שעושים לנו טוב, להנות ממקלחת חמה, להנות פילינג נעים, או להעניק מתנה שתישאר בזיכרון, המוצרים שאני השתמשתי ונהניתי עד מאוד הוא הקולקציה הורודה שנקראת RITUAL OF SAKURA , פריחת עץ הדובדבן ניחוח נעים ועדין.



3. לחייך לחיים ולהסתכל על החיים בהומור, תצחקו על עצמכם, תגרמו לאנשים לאהוב אתכם באמיתות שלכם, אני לא מושלמת וגם אף אחד לא מושלם כאן , תגרמו לאנשים לצחוק לחייך, ולהנות וכן לא מתביישת לספר שלפעמים אני הכי לוקה שיש, ומכאן נולד האשתג המוכר #קוקהקצתלוקה

4. מוזיקה לנשמה, וואי אני קמה בבוקר ואני מדליקה ישר את הרמקול בלוטוס שלי ונהנית ממוזיקה טובה, אז לפעמים יש לי חשק למשהו רגוע ואז תשמעו מביתי צלילי מדיטציה או לפעמים אני צריכה משהו אחר שיקפיץ אותי, תלוי על איזה צד קמתי בבוקר

5. ספורט- לקום בבוקר להתלבש קייצי ולעשות הליכות בירקון לצד הציפורים המצייצות ולצד המוני החרוצים שרצים כל בוקר, אני חוזרת אחרי הליכה עם אנרגיות בשיא, תנסו את זה !!


6. והאחרון והחביב עליי זה ללבוש בגדים שיעשו לי טוב וכייף, במקרה שלי זה להעמיס באקססוריז ולצאת.




זהו מקווה שפיזרתי כאן מהאנרגיות שלי, זה הסוד שלי והוא קל ממש , אז מי מתחילה לאמץ?

נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי
052-8209320





אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי