טרנד הקרושה Femme Luxe - coca style

11 בספטמבר 2019

טרנד הקרושה Femme Luxe


טרנד הקורשה , היה מצעד הלהיטים של שנות ה-70, אומנם לא נולדתי בעשור הזה אבל נראה לי שהנפש הסטייליסטית שלי תמיד קורצת לשם.

אז הפעם טרנד הקרושה קצת אחרת ממה שהכרתן עד עכשיו, תשכחו מה שראיתן , קורשה זה לא רק פסטיגלים וים, אלה עכשיו נהפך רשמי לבגד מעוצב, שאפשר לשלבו עם הפרטים היומיומים והלוק יראה הצגה  , אז איך ללבוש את הטרנד נכון?  איפה קניתי?  הכל כאן בפוסט.



 לפני כחודש עשיתי קנייה באתר  Femme Luxe
אמרתי בזמנו שכל הסגנון שלהם הוא פחות הכוס תה שלי או אם להגיד את זה מפורשות "בגדים של פרחות" אבל אז שכבר הזמנתי מהם וראיתי את השרות, המשלוח המהיר, והאיכות החלטתי לתת הזדמנות שנייה , הפעם לטרנד הקורשה , אז מה מצאתי שם ?

יש באתר כל מיני אפשרויות מעניינות, רק לתשומת ליבכן כל מה שהזמנתי כאן הגיע ללא תחתית משמע שקוף (אמרתי פרחות לא?) , אז תצטרכו לדאוג לבסיס לכל פריט כאן.

מכנס לבן קצר- הזמנתי מידה 8 יושב פצצה על הגוף, מאוד איכותי
https://femmeluxefinery.co.uk/products/white-crochet-shorts-felicity




שמלת קורשה סריג לבנה - שרוול אחד, מאוד יפה , אך מגיעה עם פתח ברגל שלא נדע  מטומאה ולכן קחו בחשבון שצריך לדאוג לה לתחתית, אני מצאתי שמלת סטרפלס לבנה , עכשיו והיא ממש יפה אפילו הבאתי אותה למצב של  קלאסית, הזמנתי מידה 8
https://femmeluxefinery.co.uk/products/white-crochet-one-shoulder-long-sleeve-dress-nala




ונסייים מכנס ארוך צבע קרם מושלם - שעפתי עליו ואני שוקלת לקנות עוד אחד בשחור  , הזמנתי מידה 8
https://femmeluxefinery.co.uk/products/cream-crochet-trousers-destiny




אופציות נוספות לטרנד הקורשה שלא קניתי -


אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי