טרנד בעולם התכשיטים- פרסונליזציה - coca style

12 בספטמבר 2019

טרנד בעולם התכשיטים- פרסונליזציה


סוף סוף טרנד שהכי מזוהה איתי, הגדירו את חתימתכם, משהו שיזהה אתכן ? צבעים מסוימים, משקף נדיר,  תכשיט מעוצב, טבעת נצחית , אז זהו מצאתי את החותמת הנצחית שלי רוצים לראות?








אז לפני הכל בואו נעצור שנייה ונדבר על טרנד הפרסונליזציה ,  בעולם האופנה זיהו את הטרנד וקצת נלחצים מהתופעה המדוברת ולמה? אם כל אחד מאתנו ירצה להראות שונה מה יעשו כל מעצמות האופנה הענקיות?  האם אנשים בעקבות הטרנד לא יקנו עוד בזארה , אסוס ומנגו ? 



אז התשובה היא ימים יגידו , אבל כבר רואים שחברות אימצו לעצמם  אופציות לעיצוב אישי, אז כמו כל טרנד הייתי חייבת להיות הראשונה לחפש את הפרסונליזציה של עצמי.

אז חיפשתי רעיונות, ואז הגעתי לעולם הכי מעניין "עולם התכשיטים",  חיפשתי מי המומחה הדגול בתחום הפרסונליזציה  והעיצוב האישי וככה הגעתי לאלוף האלופים יניב שפירא , ליניב יש בית הספר לצורפות, והוא מעצב תכשיטים באופן אישי.





בשישי האחרון פסעו רגליי לסטודיו של יניב שפירא , בימי שישי יש שם קורסים וסדנאות בצורפות , יניב עשה לי סיור במתחם, והראה לי איך הכל מתנהל , הוא בנה שם - wework בתחום הצורפות חלל משותף ומאובזר.





 ונחזור למה שרציתי לספר לכן, מי מאתנו אין לה תכשיטי כסף וזהב לא שימושים אז אצל יניב "לוקחים את הישן והופכים אותו לחדש", עברתי עם יניב תהליך אישי ואולי גם נפשי בשחרור הישן לקראת החדש.
אז אלו הטבעות הישנות שהיו לי בבית ומהם ניצור חדש.




ישבנו אני ויניב מול המחשב, רשמנו מה אני רוצה? חשבנו ביחד, ויניב באופן מדהים זיהה את גחמותיי במדויק, ונתן לי להרגיש מיוחדת עם תכשיט בעיצוב אישי שאין לאף אחד.
איש יקר אמר לי פעם- שצריך ליצור חוויות בחיים, אז בואו לראות את כל החוויה של יצירת תכשיט בעיצוב אישי!!

ויצקנו חומר גלם לעשות איתו צמיד פרסונלי אישי מהמם , אחרי כמה שפשופים , יניב הדריך אותי איך להטביע אותיות , יצאתי קצת עקומה , אבל העיקר הכוונה..




ומה נוצר מכל זה - הפתעה - החלטתי להטביע את צמד המילים- "מודה אני" , המודה אני הוא משמעותי עבורי, אתן יודעות שבשנים האחרונות עברתי תאונה, ומאז כל יום ויום הוא יום של הודיה ותודה.


יותר  מאשמח שתבואו ליניב  ותעברו חוויה טובה ואישית כמו שאני חוויתי, ויותר מכל תצאו עם פריט נצחי רק שלכם, אז מה אתן אומרות יצא מהמם נכון?




 אבל מה שאני מגלה רק לכן..שאני ויניב כבר מעצבים את התכשיט החדש שלי -טבעת זהב , והאלוף כבר הראה לי הדמייה ואיך זה יראה- בקיצור זה יהיה הצגה !!! 


לפרטים נוספים -
 .
יניב שפירא- ביה"ס לצורפות ותכשיטים בעיצוב אישי
רחוב אילת 6 תל אביב 
טלפון-
072-2619979

נשיקות ואהבה
לימור אלזמי

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי