מה התוכניות שלכם ליום הבוחר? - coca style

16 בספטמבר 2019

מה התוכניות שלכם ליום הבוחר?

מחר - יום חופש יום הבוחר , אז אחרי שתשימו פתק בקלפי, יש לי הצעה סטייליסטית מפתה, מה דעתכן להגיע ליום מכירה כולל שמפניה, בר חופשי, ים סטייל וסטייל אישי? מפתה אה...אז תמשכו לקרוא!!


השבוע מיום שני ועד יום שישי יש מכירה מהממת , מלאת סטייל ואופנה
נכון שתמיד אני מספרת לכן על המותג ארקטה ARKETA  ומספרת לכן שאני עפה על הסטייל שם.

 אז הפעם שתי מוחות סטייל התחברו ועושים מכירה אחת גדולה.
אז קבלו את המכירה הכי שווה , ארקטה תארח את המותג Nouveauriche לפופ אפ שיקי מטורף של עד 80% הנחה  !!


אז מה בתוכנית?  לבוא עם וייב טוב כי יהיה אלכוהול בשפע, לבוא עם הרבה כוח למדידות בגדים כי יש שם בגדים הורסים, במחירים מדהימים, ומי יודע אולי גם תזכו כי יש שם תיבת קלפי  לזכייה של 2000 שח, אז אולי גם המזל יפול עליכן.
אז מתי ואיפה?
שני עד שישי - 16-20.9.19
10:00-20:00
ובשישי
10:00-16:00
איפה?
ניצנה 7 תל אביב יפו
זהו אני אהיה שם לנופף לכן , להציע הצעות סטייל מענינות וכמובן לעשות איתכן לחיים עם שמפנייה , אז מי מצטרפת?
אוהבת
לימור אלזמי- קוקה סטיייל

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי