איך אני יוצרת מידי יום ויומו טוטאל לוק לבן ומעניין ? - coca style

18 בספטמבר 2019

איך אני יוצרת מידי יום ויומו טוטאל לוק לבן ומעניין ?

מי שמכיר אותי יודע שאני לובשת מדי יום ויומו את הצבע  לבן, ושואלים אותי איך אני עדין גורמת לרבבות של עוקבים לראות בכל יום את הלוק הלבן שלי ועדיין להסתקרן ?

אז היום אלמד אתכן איך עושים זה בצורה פשוטה וטובה, ועדין להישאר בלוק לבן ומעניין ?



מילת הקסם לכל טוטאל לוק היא - יצירה !!! תיצרו, תגוונו , ותראו אחרת !!! 

אז בואו נתחיל באקססוריז?

 תמיד אמרתי ואני עדין אומרת "אקססוריז" זה התבלינים, רק בזכות אקססוריז אני מצליחה לשמר עניין, להראות ואחרת, הפעם בחרתי כמה סוגים של אקססוריז ואפילו התפרעתי..

עגילים- נתחיל בעגיל שאני מאוד אוהבת, את האהבה לעגילים רכשתי מסבתי , אז אין מצב שתראו אותי לבושה טיפ טופ ובלי עגיל מהמם, זה נהפך אצלי למצב הרגל עד כדי כך שלפעמים אומרים לי "איזה עגיל יפה ענדת", ואני צריכה לפשפש באוזן כדי להיזכר איזה עגיל ענדתי.




תיק קש-  בגלל שאני קוקטית תיק גדול לא יפה לי ותמיד אני מחפשת תיק בינוני שיכיל את כל מה שאני צריכה ועדין יהיה במידות הנכונות ופרופורציות לגופי, התיק קש מוסיף הרבה סטייל.. אני מאוהבת בו ! 




נעליים - אם רק הייתן יודעות כמה מתגעגעת לנעלי עקב, וואי מלא !! לצערי אני לא יכולה להנות מהם עכשיו, אבל אני במרדף אחרי נעל נוחה שתראה טוב,  אז אחרי כמה זוגות שהזמנתי ולא היו לי נוחות , קבלו את הנעל היפה , הנכונה, והנוחה.




פאה ורודה - טוב התפרעתי אני יודעת, זה פחות אני , אבל אצלי כל יום הוא חגיגה, והלוואי שהיה לי אומץ לצאת לרחובות עם שיער ורוד כזה, מה אתן אומרות לצאת ככה או לשמור לפורים?



אקססוריז נוסף שאתן יכולות להפתיע בכל הופעה לבנה , זה תוספת של צעיף , מטפחת , לשנות פריזורה בשיער, טבעות ועוד.

איזה בגדים לבנים התחדשתי?

  חולצת מעטפת לבנה- ממש פשוטה וזולה, שקניתי והגיעה ממש התאכזבתי (אל תקנו אותה)  אבל ניסיתי לאבזר אותו ודווקא יצא בסדר?





חולצה לבן עם פרח אלגנטית וקלאסית - עם חולצה כזאת הייתי ממעיטה בכל תוספת היא כזאת יפה שבמקרה שלה- כל המוסיף גורע !! ממליצה ממש על החולצה היא היסטרית, וכמות הפעמים שעצרו אותי היום לשאול מאיפה החולצה? מטורפת עלייה !!



שמלה לבנה- מדהימה עם טוויסט יפיפיה יושבת בול , קצת אקססוריז , לק יפה ואת הכי שיק שיש !



ותוספת אחרונה שלא הייתי יכולה בלעדיה , כל בחורה חייבת מכנס ג'ינס שישב עלייה פצצה !!!



ובואו נסכם נאמר- שלא משנה מה אני נלבש , בסופו של יום, הבגד הכי יפה זה החיוך שלנו  !!

כל הפריטים המצלומים כאן הוא מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקוד קופון של 15%  כל אחד יכול להשתמש בקוד פעם אחת
הקוד  STYLEUP67 שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.


אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי