דקה לפני שהקיץ יעזוב אותנו, מה נלבש? - coca style

10 באוקטובר 2019

דקה לפני שהקיץ יעזוב אותנו, מה נלבש?

חודש אוקטובר שלי, אתה החודש שמבשר על תחילת הסתיו, שמתחיל להיות קריר באוויר ולא יודעים מה לעשות עם מזג אוויר הפכפך,  אז לפני שהשמש תעלם לנו, כמה לוקים סתוויים.





רק בסתיו ובאביב הבגדים הם "ברוגז" , אני מתכוונת לזה שיש משחקי חלק עליון ותחתון שאתן יכולות לנעל סנדלים ולהניח עליכם מעיל, או להיות עם שורט קצר אבל עם חולצה ארוכה, ושוב פעם מוצאת את עצמי בדילמת הארון המוכרת- "אין לי מה ללבוש?"



אז מה נלבש?

אז בואו נתחיל דווקא עם ג'ינסים קצרים, שאותם ניתן לשלב יותר מאוחר עם גרביון שקוף, אבל בינתיים שעוד נעים בואו נהנה., ומה לי ולגינס קצרצר כזה?



כאישה לא נעים בגילנו ללבוש  מכנס קצר ושיסתכלו לי על התחת (על רמת השומן וצלוליט) , אז כאן במכנס הזה יש טוייסט לנשים שרוצות להרגיש צעירות, החלק הקדמי כמו שאתן רואות קצר והחלק האחורי ארוך כך שהוא מכסה את התחת ואת השוקיים שהתברכתי בהם, וככה את נראית סקסית צעירה יפה וחסונה ובלי לחשוף את התחת.
איך לבשתי את זה?
מכנס כהה עם חגורת מוסקינו, הזמנתי מידה 8 






מכנס בהיר יפה וחתיכי בשני לוקים מנצחים, הזמנתי מידה 8 









ואם תרצו להציץ בג'ינסים שלהם- הנה לינק , יש עם קרעים, בלי קרעים מה שתרצו , העיקר  שהם יושבות בול על הגוף
https://femmeluxefinery.co.uk/collections/new-in-jeans


חליפה לבנה- מכנס קצר וגוזיה , עשוי פשתן וצריך גיהוץ, לדעתי זה לוק מנצח ליום שישי, לחוף הים גורדון, מה צריך יותר מזה.
הזמנתי מידה 8 


אז בגלל הימים הלא מוגדרים חם וקר, וגם בגלל שאני לא באמת אצא ככה מהבית כי זה חשוף מידי, אז הוספתי את החולצה הלבנה המכופתרת שאם אין לך חולצה כזאת , תרוצי לקנות בסתיו היא המפתח צילינדר שלי לכל הופעה, קושרת את החולצה לג'ינס, או למכנס וכל הופעה משדרגת.


ואם אתן אוהבות חליפות שתי חלקים לבנות - אולי תמצאו כאן בלינק -
https://femmeluxefinery.co.uk/collections/two-piece-sets#/filter:variant_colour:White


אז איפה ניתן להשיג את הגינסים והחליפה הלבנה , כבר הרבה מאוד זמן אני קונה את הג'ינסים שלי באתר  Femme Luxe, כבר סיפרתי לכן שיש להם בג'ינסים גזרות מאוד נשיות , גזרה גבוה שיושבת בול, כבר אמרתי לכן שאני פחות מתחברת לשאר הדברים באתר (הרוב חשוף מאוד), אבל אם את יודעת לזהות דברים טובים את תמצאי שם דברים מהממים . 



 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי