משימת הביוטי - מוצרי ליב.יוניק LIV.UNIQUE - coca style

7 באוקטובר 2019

משימת הביוטי - מוצרי ליב.יוניק LIV.UNIQUE


בתור בלוגרית אני מקבלת מידי פעם משימות, הפעם קיבלתי משימת ביוטי , שתכלס מאושרת שהסכמתי , אז מה המשימה, ואלו מוצרים חדשים ניסיתי?



שבועיים לפני ראש השנה קיבלתי טלפון נוצץ מהיחצ של ג'יימס ריצ'דסון , בשיחה טל אומרת - "לימור את חייבת לנסות הקרמים החדשים של ליב.יוניק LIV.UNIQUE , מוצרים מדהימים , קחי לך שבועיים תנסי ותגידי לי מה את חושבת.." השיחה התנתקה לא הספקתי להגיד כן או לא ,אחרי שעה כבר שליח הגיע אליי עם מארז יפיפה של קרמים, פתחתי כל קרם בשקיקה והבטחתי לעצמי שזה הזדמנות מצויינת להקפיד על קרמים, נתנו לי שבועיים זה זמן מצויין להתמרח ונו אולי משהו טוב יצא מזה?


לא הכרתי את המותג קודם לכן, אבל ידוע לי שמה שמגיע לבג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי חייב להיות מוצר דגל.
גם המחיר סיקרן אותי ממוצע של כל מוצר עולה בין $32 ל- 79 $ מה שאמור להיות מוצר טוב ואיכותי, כי אחרת אין סיבה למחיר גבוה.
באופי שלי אני בנאדם שאם אני מחליטה החלטות זה קורה! וככה קרה ביום התמרחתי ובלילה הקפדתי והפכתי את 
עניין הקרמים לשיגרה.
אז מי עומד מאחורי המוצרים ?
מאחורי המותג עומדת שני בר עוז , יזמית ישראלית , המוצרים מבוססים חומריים טבעיים ואורגנים בלבד מבוסס סופרפודס בספיגה גבוה, הרבה ויטמין סי, הורמני גדילה מצח הסוייה, תא גזע של עץ תפוחים  והכל תחת קטגוריית "האנטי אייג'ינג".




אז מה ניסיתי ומרחתי ?
קרם פילינג לניקוי העור הפנים והצוואר (הכתום), מאוד נעים על עור הפנים, גרגירי עם ריח מאוד עדין של קפה ( אני מקווה שזיהתי נכון ) פיליניג מאוד מרגיע ויחד עם זאת עמוק .
ויטמין e - ידוע שויטמין אי מאוד ייחודי ומסייע להזנה של שיקום העור, המוצר הזה ספציפית היה לי מאוד סמיך ובריכוז ממש גבוה, אחרי זה הבנתי שאני יכולו לשלב אותו יחד עם הקרם לחות, הוויטמין טוב לקמטים, צלקות וסימני מתיחה.
סרום ליפטינג לעור הפנים והצוואר- וואי הסרום אגדה מכיל קפאין , מרקם נעים מאוד , ונספג ממש טוב על עור הפנים.
קרם לחות מולטי ויטמין לעור הפנים- אני אוהבת קרמים עם הגנה מהשמש , הקרם מאוד נעים לשימוש חיסלתי אותו
קומפלקס ליפטינג לאיזור העיניים- אין יותר מבאס לקום בבוקר עם עיניים נפוחות, מאז שהכרתי את המוצר הקפדתי יותר על מריחה מתחת לעניים ועל העפעף ששם רואים את כל סמני הגיל, ובהחלט הקרם עזר לי בהפחתת כתמים כהים.

לסיכום אהבתי מאוד מוצרים איכותיים ויוקרתיים , בתור אחת שאוהבת ריחות עדינים זה מדוייק עבורי, העור לא נראה עייף אלא הרגשה רעננה בעור, אני לא יודעת לגבי טישטוש קמטים וכאלה , אבל אשכרה אני מרגישה שהעור "רטוב" , רענן ועמוס בלחות,עם הרבה לחות ואפילו העור מרגיש חי.

אז לשאלתכן (כי בטוח תשאלו אותי) איפה ?
המותג נמכר בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.
קישור לכל המוצרים - 
LIV.UNIQUE

 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

  

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי