האתר היחיד שאני קונה בו ג'ינסים - coca style

17 בנובמבר 2019

האתר היחיד שאני קונה בו ג'ינסים

כבר המון פעמים אני מספרת לכן על האתר Femme Luxe , ששם מצאתי ג'ינסים נשיים שיושבים בול וכמו שצריך, אז תוך כדי שאני פותחת חבילה עשיתי מדידות ורק בשבילכן, בואו לראות מה קניתי.




אז מה קניתי הפעם ?
אז כבר אמרתי לכן שהג'ינסים הם האהובים עליי באתר תכנסו ותראו איזה אתם אוהבים ?
https://femmeluxefinery.co.uk/collections/jeans


ג'ינס בהיר שיושב פצצה, גזרה גבוה ונשית כמו שאנחנו אוהבות קניתי מידה 8 וזה בול המידה. יש לו בתחת קרע קטן ומחפשת פתרון כי לא בא לי שיציצו לי .





ג'ינס עם גרפיטי וציורים- קשקושים של ta amo ,amor הג'ינס מיוחד לא רגיל , נראית כאילו צבעתי דירה של 4 חדרים (מרגישה צבעית)  אבל יש לו קטע ובא לי לגוון.





חולצה לבנה גופייה כי תמיד צריך גופייה קצרה סקסית שיושבת טוב, אני לא יוצאת ככה מהבית (חלילה וחס) אז מוסיפה לזה ג'קט וזה יראה סופר דופר, הזמנתי מידה s.
https://femmeluxefinery.co.uk/products/white-slinky-front-wrap-crop-top-cecilia


והאחרון חביב - וזה הקנייה הסופר שווה
סוודר ירוק רעל - אז באתר קוראים לצבע הזה לימון ליים, אני אוהבת לקרוא לו ירוק רעל עפתי עליו והוא בול לטעמי, ומקווה מאוד שיהיה כבר סגרירי שאוכל לחדש אותו! נכון שהוא צבע היסטרי. הזמנתי מידה s .




עד לכאן להפעם.

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי