כל אחד וחוש הריח והזיכרון שלו - coca style

18 בנובמבר 2019

כל אחד וחוש הריח והזיכרון שלו

מאז ומתמיד הייתי ילדה נוסטלגית שמתרפקת אל העבר- נושמת ניחוחות ופרטי וינטג' מנצחים, מהם הניחוחות והצלילים שנוגעים בנפשי? 



אז אם כבר מדברים על נוסטלגיה אני גדלתי בבית ספרדי, צרפתי , מרוקאי שילוב מעניין  , סבתא שלי נולדה בגבול ספרד מרוקו , השפה המדוברת אצלנו היא ספרדית  (לדינו) , אין לי מושג איך הם עשו את זה שעלו לארץ הביאו איתם זכרונות (שטחים, סירים ומה לא )  אני זוכרת שבבית סבתי תמיד היו שטיחים על ריצפה, ושטחים תלויים על הקירות,  בהיותי ילדה לא אהבתי את העיצוב המסורתי הזה נראה לי באותו זמן עתיק מיושן , ומצחיק אה שהיום אני נאחזת בכל טיפת אותנטיות, ומחפשת את השורשים , אצלי בבית תוכלו לראות מגשים, וכוסות מנחושת.

גם באוכל שאני מבשלת אני מכניסה תבלינים מאוד מיוחדים ואותנטיים כמו זוהר, זעפרן, יסמין, בהרט ועוד.
ולמה אני מספרת לכן כי הפוסט הזה יהיה בניחוחות שגדלתי עליהם- 




הבושם - Gucci Mémoire D'une Odeur
את הבושם של ג'וצי קיבלתי לפני החג, וממש חיכיתי לחדש אותו, שפתחתי את האריזה שוב פרצה לי הנוסטלגיה , הבקבוק היפיפה נראה וינטג'' בצבע ירוק ועם מכסה זהב מהמם  , זהו בושם ללא מגדר וללא זמן , בושם שכבר בשפריץ הראשון את מרגישה ריח מיסתורי ומעניין , מצד אחד את מרגישה את הניחוח המודרני העכשיו של הוניל אך מצד שני יש ריח ישן נוסטלגי ריח מבית אמא של הזוהר, של היסמין והקמומיל, אז מה דעתי על הריח , הוא בדיוק כמו שקוראים לו מעלה זכרונות-(Mémoire) .

הריח הפתיע אותי מאוד לטובה בגלל שעיצוב הבקבוק נראה וינטג' וציפיתי שהריח יהיה חזק כמו רוב הבשמים של פעם איך הבושם עדין להפליא ונעים מאוד, ונכנס בשמחה לשדרת הבשמים שלי.



אז לשאלתכן (כי בטוח תשאלו אותי) איפה ניתן להשיג  ? ומה המחיר ?
המותג Gucci Mémoire D'une Odeur נמכר בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, 100 מ"ל נמכר ב- 108$
קישור לבושם- 
https://www.dutyfree.co.il/brand/GUCCI/MEMOIRE

שטיח אותנטי סגנון  מרוקאי - מבית כרמל , בשבוע שעבר הייתה לי את הזכות לבקר במפעל של כרמל שטחים, ובהחלט זאת הייתה חוויה יוצאת דופן, ראינו איך החוטים זזים ונארגים אחד לשני לשטיח אחד ומושלם, השטיחים החדשים הם קלים ,דקים, וטרנדים מאוד , עכשיו הטרנד האוריינטלי מקבל גירסה חדשנית עם לוק משופשף ווינטג'.
בחרתי בשטיח אותנטי מרוקאי בגוונים של ירוק, כחול נייבי וצהוב- כתמתם ואני אגיד לכן את האמת הוא קצת הזכיר לי לי את שטיח הקסמים של אלדין , אך הבחירה לא נעשתה בגלל אלדין אלא מאותו הסיבה שאני מתרפקת על זיכרונות, פעם דמיינתי את עצמי מתהלכת רק על שטחים אדומים, והיום כל מה שאני רוצה זה להתהלך על שטיח בייתי וכיפי , מה שנקרא דברים משתנים, אנשים משתנים, אבל זכרונות ילדות נשארות לנצח, והנה אני אחרי כמה עשורים ,  הבית שלי מעוצב בסגנון וינטג' מודרני שאני אוהבת ומתחברת .
לסיום תנו לי להשתטות וללבוש שמלה לבנה וממש כמו ילדה קטנה להזדחל על השטיח .






אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי