מה למדתי היום ? - coca style

24 בנובמבר 2019

מה למדתי היום ?

בוא נחשוב לרגע, אנחנו  כל יום לומדים משהו, אבל תכלס כל יום שעובר אנחנו שוכחים מה למדנו, אז מה אם להעריך ולהטמיא את הנלמד, בדיוק כמו ילדים? ומה דעתכן ללמוד את החיים בפקולטה למדעי החיים הטובים? פוסט שיזכיר לי את הדברים הטובים שלמדתי בחיי?



הספר- "מה למדתי היום"? טטיטנה קורן 

ככל שאני מתבגרים קשה יותר ללמוד וגם לזכור, ככל שנחזור על פעולה או נזכר בזה יהיה קל לנו.. 
טטיאנה קורן תלמידה מצטיינת למדעי החיים הטובים,  הייתה חכמה קצת יותר מאתנו והיא פשוט כתבה מקבץ של תובנות לחיות את החיים נכון.



 אז מה למדתי מטטיאנה קורן והמספר שלה- "מה למדתי היום"? 
1. היום אני יפה וצעירה יותר משאי פעם אהיה- 



ללמוד לאהוב את עצמך, להעריך להנות מעצמך ולהחמיא לעצמך, לפנק את עצמך בדברים שאת אוהבת- כן מפנקת את עצמי כל בוקר בקפה הפוך ובמקרונים. 

2. "כדאי להקשיב לגוף הוא יודע לפנינו" - כאחת שכבר מעל שנתיים נותנת לגוף לנוח אני מקבלת זאת באהבה ובהבנה ובבריאות תמיד.

3. "אני לא חייבת לקחת כל מה שנותנים לי"- כבלוגרית אני מקבלת  עד פתח הבית כל מה שאני רוצה , ולפעמים גם דברים שאני ממש לא צריכה, ולכן החלטתי לדייק ולקחת רק מה שבאמת אני רוצה, אוהבת ומתחברת .
את הבושם של ברברי ממש רציתי כי אני מאוד אוהבת את הדיוק והסטייל של החברה, סטייל המשבצות שהוא כבר נהיה טרנד על זמני כמעט בכל חורף,  הבושם burberry her intense


כמו שחשבתי הבושם burberry her intense הגיע בסטייל מדוייק, זכוכית חלקה ומעוקלת בנינוח מתוק ועדין לצד יסמין וסיגליות.



נתן לי חשק עז לצלם אותו לשוויץ ולהנות מהניחוח הטוב שלו , קצת מזכיר לי ניחוח ילדותי של - צמר גפן מתוק - בקיצור מאוהבת! 
ניתן להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי .


ונסיים במשפט הכי נכון לדעתי בכל הספר -
 "אושר זה החלטה" , אז אל תחכו למשהו חיצוני שיקרה אלה תשמחו מבפנים.
רק אושר, נהנתי מאוד מהספר, ספר השראה לכולנו .
את הספר ניתן להשיג
 https://tatikoren.co.il/mybooks/
קוד קופון לבלאק פרדיי- 
‏blackfriday2019

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי