רוצות רשימה שווה של פריטים לקנייה בבלאק פרדיי? - coca style

25 בנובמבר 2019

רוצות רשימה שווה של פריטים לקנייה בבלאק פרדיי?

אין יותר מרגש שאת מקבלת הודעת אסמס שהגיע החבילה שלך, ופתאום שמניות באוויר את עושה כדי לאסוף אותה במהירות האפשרית והמיידית 

אז אוטוטו יהיה מירוץ קניות וכולנו נעוף באוויר עם חבילות  Cyber Monday/Black Friday

מה קניתי?


חולצה שחורה שקופה- טוב נו היא הורסת והכי גלאם, הפעם לבשתי איתה גופייה של פיגמה סקסית והשידרוג של זה יחד- זה אחד השילובים.
איכותי ותפור טוב אך סינטטי, הזמנתי מידה s 





חולצת שיפון לבנה עם גוזיה- נראית מאוד פושטית שמוצאים מהאריזה אבל שלובשים מגלים שאשכרה יש לה סטייל מטורף.
הזמנתי מידה s 




חולצה לבנה עם שרוולים תפוחים -אחת היפות והמיוחדת , היא סופר דופר איכותית, הזמנתי מידה s ואשכרה אני יודעת שאני אעוף אליה עם לוקים מהממים.




חליפות בואו נדבר על זה? למה אני אוהבת חליפות כי זה מסדר את המחשבה מה אני אלבש הבוקר? 
יש חליפה מוכנה רק צריך להוסיף טי שירט וקדימה לעבודה.
חליפה תכלת משבצות- חליפה דקה, כייפית בדיוק לסתיו, מגיעה עם חצאית, איכות סבירה יחסית למחיר, הזמנתי מידה s 



חליפה סגלגלה גם כאן אפשר לומר אותו דבר האיכות סבירה לגבי המחיר, החליפה דקה, למכנס יש גזרה מקסימה ולא קצרה מידי, אני אהבתי .



שמלת סריג עם שיפון- יש לה קטע, וגם אם לא אהבתם את הקטע אז הרווחת שמלת סריג איכותית ומהממת , זה one size המידה הייתה לי טובה.




חולצה קשירה קטיפה רטרו- את החולצה הזאת ראיתי לפני שנתיים אצל בלוגרית שאני ממש אוהבת ועשיתי צילום מסך והתמונה נשמרה לי בגוגל תמונות, ושראיתי את החולצה ממש התרגשתי כי היא בול, הזמנתי מידה s , לא כל אחת תאהב אותה, רק פאשניסטה ובחורה אמיצה.
http://bit.ly/2XdGm6K






מעיל פרווה מנומר- מעיל פרווה קצר, חמוד ממש יפה עם ג'ינס גזרה גבוהה ובכלל הוא אחלה, הזמנתי s 




ג'קט פייאטים הורס- מחוייט בד איכותי וקשה, מגיע עם כריות ויושב יפה ממש, הפייאטים תפורים ממש טוב, הזמנתי מידה s יושב בול.






בגדי ספורט אפורים- הזמנתי מידה m , ומצטערת מאוד על הקנייה לא איכותי בכלל , תבינו אפילו לא הצטלמתי איתו, ענק , לא סטרץ' ולא צמוד כמו שאמור להיות בגד ספורט-אכזבה!




מכנס ג'ינס גזרה גבוה- יש לי המון ג'ינסים שלהם ,כל פעם אני מזמינה מידה יותר ולכן הזמנתי m והפעם באופן מפתיע יצא לי גדול.



מכנס נוצץ פייאטים שהיה בשבוע האופנה בפריז, כאחת שעוקבת גם בסטורי של shein אז ראיתי את המכנס הזה מככב וחיכיתי שיגיע לאתר ולהפתעתי הגיע בענק.
הזמנתי מידה s , הוא ארוך מאוד לדוגמניות בלבד  ( ואני 1.58 של פטיט )  אבל עדין איכותי ומהמם ותכלס זה מסוג הפריטים שמשלבים עם פריט הכי פשוט שיש, כן טי שירט.
http://bit.ly/36Xep7M



כל הפריטים המצלומים כאן הוא מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלת קנייה עד 31.12 תהנו יפות ותרשמו לכן BF19974
ואם עבר התאריך תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה מעל 223 כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד  limor03  שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 

הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי