מה הצבע הנבחר לשנת 2020 - coca style

9 בדצמבר 2019

מה הצבע הנבחר לשנת 2020

עוקבות ועוקבים יקרים אני בלוגרית שמחצינה רגשות אמיתיות ,אם אני אוהבת משהו תשמעו צרחות וזיקוקי דינור, ואם יש דבר שאני לא אוהבת - שומעים ויודעים על הזה, אז הבוקר התבשרתי על הגוון שילווה אותנו בשנה הקרובה- והוא כחול קלאסי, ואיך להגיד את זה בעדינות "לא עפתי" ואפילו התאכזבתי. אז עבדכן הנאמנה ניסתה לראות ולהתחבר לצבע, האם לדעתכן קוקה תצליח ?


עכשיו תנשמו- האם נגמרה סקאלת הצבעים בעולם שהצבע הנבחר הוא הצבע של פייסבוק, האם גם כאן מארק צוקרברג יתערב ואם יש לו גישה לפנטון.. טוב אני צוחקת אבל החלטתי לפשפש באתרים ולראות אם אולי אני אצליח להתאהב, בצבע הכחול הקלאסי. 

לפני כשבועיים הייתי בהשקה של האתר Next , סוף סוף הם כאן בארץ ועם מחירים סופר מצויינים וכל כך אהבתי את הפרטים שם, שהחלטתי לפשפש באתר ולשתף אתכן בבחירות הכחולות שלי- פנטון כחול קבלו אותה !!


בתמונה כאן אתן רואות פריטים שהם בדיוק בגוון הפייסבוקי הכחול קלאסי וכמו שאני מכירה את מעצבי האופנה הם יעצבו פריטים לא רק באותו גוון אלא גם בגוונים נושקים אז הקדמתי, והנה לכן עוד פריטים מנצחים שהייתי שמחה שהיו בארון וגם הם מאתר next 
למה כדאי לקנות באתר next - אז קודם כל המחירים מעולים ונמוכים מאוד יחסית לשוק, ומשלוח חינם בקנייה מעל 100 שקלים וזה מעולה.
אז אם חשקה נפשם באחד הפריטים כאן - מצרפת לכן לינקים- 


גוזייה 
תיק אדידס
עגילים מהממים
כפפות עור 
שמלת כתפיים שמוטות

נסיים אהובות  בכמה מילים, ועינכן הרואות- אני מתחילה להתאהב בצבע !! ואם תראו אותי לובשת את הצבע , זה כבר יהיה "אהבה", אז איך אומר אייל גולן "ימים יגידו".

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי