טיפ חכם נוח ולא יקר- איך מתחזקים בית? - coca style

13 בינואר 2020

טיפ חכם נוח ולא יקר- איך מתחזקים בית?

כאחת ש"הום סטייל" זה נר לרגליה ,ונושא של אחזקת הבית די מתיש יש לי פתרון טוב לאלה שעדין אין להם הנידמן בבית-מוגש כשירות לציבור מניסיון ובאהבה.






אז נכון שעם השנים אני מוצאת את עצמי פותחת סתימה ( עם מלח לימון) או אפילו דופקת תמונות בקירות ולפעמים מרגישה מעומדת ראויה ל"נינג'ה ישראל" , אבל התעסקות הזאת כל פעם שמשהו נהרס מתישה וגורמת לי הרבה פעמים להתייאש לבכות ולטלפן לכל העולם.

 אני מצאתי פיתרון לכל אלה שצריכות הנידמן לבית, FIXY השירות הוא במנוי של 99- 197 שקלים לחודש (תלוי איזה שירותים אתן צריכות ) וזה ממש זול והם דואגים להכל , באמת הכל !!
תיקון מוצרי חשמל, מדביר,חשמלאי, שרברב, שירותי דרך ואפילו אם שכחת מפתח וצריך לפרוץ אז זה כולל מנועלן , ועוד שירותים נוספים.
זה נוח ממש זה באפליקציה, וגם בווצאפ , גם במייל , ומספר טלפון קליל 4547* זה ממש אחלה, ויש להם שירות לקוחות מדהים וככה אני יודעת בראש שקט שיש לי אב בית מוכן ומוזמן.


לי היה בבית קצר חשמלי שלצערי מכשירי חשמל נהרסו לי כתוצאה מהנזק, מכונת קפה ומיקרוגל וכמו שאתם מכירות אותי אני קונה דברים מיוחדים שהיה חבל לי לא לתקן.

הזמנתי את פיקסי ובחיוך ענק הגיע הנדימן עם חיוך ושירות אדיב ( ולא נעים לי שאני לא זוכרת את השם שלו אבל הוא היה מדהים) .

השירות שווה ממש, הם נתנו אחראיות מלאה לתיקון , וגם דאגו לי למוצר חדש כנגד המוצר המקולקל וזה באמת שירות מעל הכל.

אז בנות יפות ויקרות שלי- במקום לזעוק לשכן , לאבא, או לידיד (שיודע לקדוח או לתקן) עזבו בלי טובות תשלמו מנויי ובאמת הם דואגים להכל.
ומה עוד תמצאו באתר שלהם- טיפים איך לתקן לבד, אנשי שירות, ומנוי חודשי שיתן לכם שקט נפשי.



טלפון וואצאפ- 051-2207703
מספר טלפון קליל 4547*
כתובת האתר - fixy 

תודה 
לימור אלזמי  

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי