אפשר להציע לכן כוס תה? - coca style

19 בינואר 2020

אפשר להציע לכן כוס תה?

אני מאוד אוהבת להפוך את שעת התה שלי לחגיגת תה מדהימה, אז בואו נשתה יחד את התה שלי?



 הגיעה אליי חבילה מחוות התבלינים ובדיוק אפרורי ויורד גשם ואין תיזמון יותר טוב מזה, לשתות חליטת תה שברקע קולות הטיפטופים.
החלטתי שהפעם אני לא אשתה לבד, אלא איתכם ואצלם לכם את המארז כי הוא באמת מושלם..

אז מה כולל המארז - מארז החליטות מגיע יחד עם קומקום וחליטות מחוות התבלינים בטעמים מדהימים והארומה שלהם, אם רק הייתי יכולה להעביר את הטעם זה ,פשוט מושלם.


קצת על חוות התבלינים בבית לחם הגלילית- זה חוויה בפני עצמה ומי שלא הגיע למקום לבקר פשוט מפסיד כי זאת חוות פסטורלית , עושה חשק לקנות את כל התבלינים וצמחי המרפא , הכל מאוד טרי ומריח טוב, ואת חוזרת עם שקיות של ריח אמיתי ואותנטי , יש שם סדנאות בישול, פעלויות לשבת, ארוחות מדהימות על המרפסת ועוד ועוד.

אבל יש גם אפשרות מדהימה אחרת ולהרגיש כאילו את שם בחווה,  וזה להזמין מהאתר חבילות שי , מארזים, תבלינים ועוד.
לינק למארזים- 


ועכשיו בואו ביחד "לעשות לחיים" עם הקנקן תה שלי והחליטות המדהימות.
לחיים אהובים שלי 

אוהבת 
לימור אלזמי


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי