איזה אקססוריז קניתי - אתן חייבות לראות - coca style

26 בינואר 2020

איזה אקססוריז קניתי - אתן חייבות לראות

זאת אני  שמכורה לאקססוריז ותמיד אמרתי ואומר- בגד בלי אקססוריז זה בגד בלי נשמה!! כל בגד צריך את הטאץ הסופי המהמם הזה, התיבול הזה שיהפוך מבגד פשוט ל"צעקת וואי איזה נראית ?"


אז בואו תראו מה הגברת קנתה מממש לא מזמן- אני אוהבת לקרוא לכל פריט שאני קונה "פיס" כי הוא נבחר בקפידה מתןך ערימה של פריטים.

כובע קסקט לבן- לי יש ראש קטן ורק הכובעים של הסינים טובים לי , אבל כנראה שהם הגדילו את הכובעים שלהם למידות אירופאיות כי הגדול החתיך והיפה הזה קצת גדול אליי 
משקפי שמש ממתכת-  יש לי ממש הרבה בסגנון כי זה קל הפנים ותמיד קשה לי עם משקפי שמש שעשויים פלסטיק 

תיק  קטיפה מדהים ויפה עם תוספת פרנזים, קטן מאוד אבל סופר שיק בדיוק לפלפון וארנק קטן והמחיר פצצה
תיק פננים - ממש תיק מתוקי ונסיכותי גם מגיע בגודל קטן אבל מספיק לערב בהחלט ויש לו את השואו שלו
בגד ים שיחכה לי לקיץ נדיר מדהים- אני כבר למדתי אם יש משהו שאני רואה אני קונה מיד, ולא מחכה כי דברים יפים טובים נחטפים מהר, אז עכשיו אומנם חורף, אבל בקיץ אני הולכת להפציץ עם הבגד ים הזה.  - http://shein.top/wgggm3s


ונעבור לפינת - בנעליה
 אספר לכן קריוז קטן פעם לפני שנים התעסקתי ביעוץ חינוכי במכללה , והיה מתחת למכללה שעבדתי בה נעלי אלדו כל הפסקה שהיתי יוצאת לקנות אוכל , והייתי חוזרת עם שלוש זוגות נעלים, באותו תקופה היה לי יותר נעלים מבגדים, אז היום נגמלתי ברוך ה' , ולצערי אני יכולה ללכת רק על נעלים שטוחות אז מצאתי כמה זוגות מדהימות- 
נעל קטיפה ורודה מאוד איכותית ויפה http://shein.top/4wv9k09
נעל קש שטוחה מהממת - http://shein.top/5183k6r
נעל מהממת בצבע העונה מוקה , שרופה על הזה
 http://shein.top/hnbefl6




כל הפריטים המצלומים כאן הוא מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלת קנייה תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה מעל 223 כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד  limor03  שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.

 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי