הום סטייל למיטה מפנקת וחמימה - coca style

25 בינואר 2020

הום סטייל למיטה מפנקת וחמימה

אין יותר כייף ממזג אוויר קר ואת במיטה  מתחממת , בידייך  כוס תה חם, השמיכה מכורבלת בדיוק בקפל הנכון וכל הסיטואציה רק נותנת לך את החשק להוציא מצלמה ולצלם לכם פוסט-
אז בואו נשתה יחד את הקפה שלנו ונעבור את היום הסגרירי הזה יחדיו?

שמיכה מפנקת - הרבה זמן חיפשתי שמיכה מחממת טובה כזאת ושתראה שיק לא דיסני , ולא ציורים ואז מצאתי את השמיכה הפרוותית הזאת שיש לה רוכסן ומפנים את יכולה להכניס עוד שמיכה ואז להתחמם ממש


פסל של דוד המלך- כבר קניתי בפעם האחרונה דוד המלך ומרוב שאהבתי קניתי שוב רק שהפעם הוא קטן מידי בגודל של כוס אבל עדין מושלם ואיכותי 

חלוק מחמם שחור- החלוק סופר איכותי עשויי קטיפה, אני שוקלת להחליף את הכפתורים לזהב ולהפוך את החלוק הביתי ליוקרתי יותר, ומי יודע אולי גם בשושו גם לצאת איתו .
הזמנתי מידה m ואני סופר מרוצה.
 -http://shein.top/dk04vap

כוסות קרמיקה לתה סיני או במקרה שלי קפה קטן - לפני כחודש היה יום התה הבינלאומי והיינו אצלי חברה ושתינו יחד אצלה תה יפני שעשוי מאבקת מאצ'ה מאז נהיה חשק לכוסות קטנות כאלה מפנקות קטנות ומיוחדות ומצאתי בשלל של צבעים
http://shein.top/dngk92i


צלחות קטנות מוזהבות במעמד לעוגה מפנקת http://shein.top/og8yb6m


כל הפריטים המצלומים כאן הוא מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלת קנייה תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה מעל 223 כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד  limor03  שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי