פסח בצל הקורונה- מה תיכננתי ומה לבשתי בליל הסדר? - coca style

20 באפריל 2020

פסח בצל הקורונה- מה תיכננתי ומה לבשתי בליל הסדר?

את הפוסט הזה אני רוצה להתחיל עם סיפור, שלוש שבועות לפני חג הפסח עשיתי קנייה באתר shein בציפייה שלמה שזה יגיע אליי בחג הפסח ואני אחדש ואלבש את הבגדים האלה אבל איך אומרים תכנונים ומעשים לחוד, כי סדר פסח 2020 אף אחד לא ישכח.

החבילה הגיעה בזמנה והבגדים אכן חגיגיים, אבל את סדר פסח עשיתי בפיגמה, בושה לי.

אז כדי שאני לא אתבאס שיש לי בגדים חדשים בארון שעוד לא חידשתי החלטתי למדוד אותם עבורכם וככה על הדרך להראות לכן מה קניתי? 

חצאית מהממת בצבע בג'-  חצאית שיושבת כל כך יפה וכל כך אלגנטית , קנייה ממש יפה http://shein.top/bn6efqk
שמלת  בוהמניי -שמלה יפה שקניתי הזמנתי מידה s אבל בגלל שיש לי חזה הייתי צריכה להזמין מידה אחת יותר חבל כי בתגובות של השמלה הזאת כתבו את זה אנשים ולא הקשבתי אז טיפ בשבילכם שאתן מתכונות לקנות משהו תסתכלו גם על תגובות ותאמינו לא כמוני..- http://shein.top/y5bkn0c

חולצה לבנה חגיגית - חולצה מאוד איכותית לבנה יושבת יפה מאחורה יש רוכסן דק דק שמצמיד את החולצה כמה שיותר אהבתי ממש איכותי ביותר הזמנתי מידה s


חולצה לבנה וולנים- http://shein.top/gkpgitp

החולצה הזאת נראית לי הרבה יותר יפה בתמונות במציאות היא קצת שקופה אבל עדיין יש לה שואו אמיתי והיא תהיה לי ממש שימושית לתקופת הקיץ שהמזגנים קופאים. הזמנתי מידה s בדיוק המידה.

חולצה לבנה טי שירט וולן-חולצה מדליקה טישרט פשוטה שיש לה תוספת של וולנים בשרוולים נחמדה מאוד שווה כל שקל, הזמנתי מידה s

חולצה לבנה תחרה-  החולצה הזאת מכניסה אותי לאווירה של הקיץ של חופשה שכנראה שלא תהיה לאף אחת מאיתנו בתקופה הקרובה,אהבתי את החולצה איכותית ביותר וגם יש לה קטע הזמנתי מידה s בול המידה.

שמלה לבנה יפה -וואו נכון שזאת השמלה הכי מושלמת בעולם, שמלה הכי איכותית בעולם כפתורים מושלמים, פשוט התאהבתי, הזמנתי מידה s וזה בדיוק המידה והוא מאוד מאוד איכותי- http://shein.top/8xlm674


שמלה גשש בלש- יואו איך אני אוהבת את השמלה הזאת, יושבת כל כך יפה על הגוף אבל יש לה פאק אחד מסוג השמלות שצריך לגהץ ואני  שונאת לגהץ אבל מה אני אגיד לכם היא שווה את זה. הזמנתי מידה סמול והיא בדיוק המידה ואני מאוד מרוצה. 
נ.ב אני יודעת שהשמלה הזאת לא מצטלמת טוב אבל במציאות היא הורסת תסמכו עליי!
חצאית ירוקה עם פרחים שיושבת מדהים קייצית יפה חצאית מעטפת קשירה מאוד נוחה ללבישה, הזמנתי מידה s ,  יש לי חשק להזמין עוד כמה כאלה- http://shein.top/n2k2kz5


ולסיום סיומת, כמו שהבטחתי בואו תראו את האאוטפיט שלבשתי בערב חג פסח שספג הכי הרבה מחמאות וכן מדובר בסך הכל בפיג׳מה מנומרת, הפיגמה זה הדבר הכי נוח והכי כיף והלוואי היה לי אישור ללבוש פיגמה בכל חגי ישראל.
קבלו את הפיגמה המנומרת שלי (תזמינו מידה אחת יותר כי כל הכיף בפיגמה שהיא תהיה נוחה וכיפית, הזמנתי m ). 


כל הפריטים המצלומים כאן הוא מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה מעל 223 שח כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד  limor03  שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים (רק נקודות) זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי