קניות קניות באתר האונליין Femme Luxe - coca style

19 באפריל 2020

קניות קניות באתר האונליין Femme Luxe

היי אהובות יואו כמה זמן לא דיברנו כאן, לחשוב שהקורונה קצת מטשטשת אותנו ואני שאוהבת מאוד לכתוב זנחתי את הבלוג שלי, אז לפני שתכעסו עליי קוראות נחמדות, מצרפת פוסט עם הקנייה האחרונה שלי 


אז הקנייה הנוצצת הזאת היא מהאתר Femme Luxe
עשיתי כבר כמה קניות שוות מהם אבל זה מכל הקניות הקנייה הכי שווה והייתי הכי מרוצה.
מכנס נוצץ - שיקי בטירוף - המכנס נוצץ בטירוף הזמנתי מידה 8 מכנס שיושב יפה על הגוף אממה יש לו מלא נצנצים שמתפזרים לי בבית, אבל בשביל היופי הזה שווה להעביר ויש עם שואב אבק.
https://femmeluxefinery.co.uk/products/black-pink-sparkle-stripe-wide-leg-trousers-quinn


חולצת שיפון טול מושלמת - וואו כמה התלהבות הייתה לי בבית שפתחתי את החולצה הזאת היא פשוט הורסת את הבריאות יפיפייה יושבת מהמם הזמנתי מידה 8 אני מרגישה כמו ברבורה סקסית יפה ממליצה בחום.
https://femmeluxefinery.co.uk/products/nude-layered-mesh-ruffle-strappy-top-reyna

טי שירט לבנה סופר איכותית- אני מאלה שכל קניה מצרפת לקנייה חולצה לבנה, למה? 
 כי חולצה לבנה צריכה תמיד להיות תמיד לבנה נקייה יפה ואיכותית אז מצאתי בדיוק כזאת אחלה ואיכותית ויפה הזמנתי מידה 6 ומרוצה מאוד

https://femmeluxefinery.co.uk/products/white-basic-oversized-rolled-sleeve-top-maria

חולצת מחוך -איך אני אוהבת חולצות מקור הבעיה בהם שאם את שמה אותם בלי חולצה מתחת את נראית סופר פרחה; מה שאתן רואות שילבתי את זה עם חולצה טישרט וגם עם חולצה מנופחת וזה נראה ממש יפה.


קישור לאתר-  Femme Luxe

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
נשיקות  ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי