איך מתקתקים את המטבח בשיא הסטייל ? - coca style

4 ביוני 2020

איך מתקתקים את המטבח בשיא הסטייל ?

להיות אינסטגרמית זה לבזבז הרבה יותר מבן אדם רגיל כי אני לא יכולה לצלם תמונה ולהראות כל הזמן את אותו אקססוריז. אני צריכה כל הזמן לגוון אז בתור אחת שנמצאת די הרבה במטבח, כי יש לי תשוקה לאפייה, רציתי לגוון גם את האקססוריז במטבח, אז מה קניתי הפעם?

http://shein.top/izxerb7  את הצנצנת המיוחדת הזאת ראיתי בכמה מקומות ברחבי האינסטגרם וזה עלה ממש יקר. אבל אז שוטטתי באתר של שיין וראיתי את הצנצנת וברור שקניתי ועכשיו היא שלי, והיא מושלמת ממליצה בחום.


http://shein.top/abb22vn מגש קרמיקה שיש, יש לי כמה מגשים כאלה, אבל קניתי את זה כי אני מאוד אוהב את השילוב של העץ עם השיש ולדעתי זה שילוב מנצח. איכותי מאוד, מחיר אטרקטיבי וממליצה בחום.


http://shein.top/65mu65v אני בקטע כזה שאני טוחנת כל הזמן בגלל שאני משתמשת בתחליפים של קמח, שקדים אגוזים, קוקוס, שיבולת שועל,  אז המכשיר הזה מה שאהבתי בו שהוא מאוד קטן, ומשאיר לי מקום בשיש, זמין, ממש שאהבתי שהוא טוחן את הכל לאבקה  דק דק הכי טעים והכי כייף.

טוב הסיר הזה צרחות , מי הגאון שהמציא את הסיר הזה, הוא מתחלק לשתיים ואז אפשר לעשות שתי מנות בו זמנית בלי הרבה כלים, זה בדיוק לאחת כמוני שמתעצלת לעשות כלים.
 הגאונות זה נגיד ואתם עושות פסטה ויש כאלה שאוהבים רוטב שמנת ויש כאלה שאוהבים רוטב עגבניות אז מחלקים את זה ועושים את זה באותו סיר. איכותי מאוד וממש ממליצה הוא סיר גדול קחו בחשבון.
.


http://shein.top/i92kqc3 קנקן תה קפה בעיצוב שיש ועץ כמו שאני אוהבת, מגיע עם ארבע כוסות קטנות מתוקות, בדיוק לתה הכייפי הזה של סוף היום, או לעשות שופוני באינסטגרם שאת חייה כמו בת אצולה. ממש ממליצה המחיר שלו מציאה, תקנו ותודו לי.


http://shein.top/wg6iyck ועכשיו לכרית שינה/ סלון שהיא לא קשורה לפוסט כאן אני יודעת אבל קניתי אותה באותה הקנייה והיא ממש יפיפייה אז הייתי חייבת להשאיר לכן קישור.


כל הפריטים המצולמים כאן הם מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה מעל 223 כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד  limor03  שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי