"כן זה רק ספורט" - בגדים יש לך ? - coca style

4 ביוני 2020

"כן זה רק ספורט" - בגדים יש לך ?

תגידו מה שתגידו הקורונה גרמה לכולנו להעריך את כל העניין של ספורט, פתאום הבנו שאי אפשר לצאת מהבית והוצאנו את כל האנרגיה על כמה שיותר ספורט, אז חשבתי לשדרג קצת את הלוקים הספורטיביים שלי, אז מה קניתי ? 





http://shein.top/phwacoz ססגוני קולורבלוק הסוואה  צבאי ספורטיבי חליפת שני חלקים גוזיייה וטייץ , הבד לא כזה סטרץ' ונמתח אבל יושב יפה, הזמנתי מידה s .


http://shein.top/c72z883 ממליצה בחום על הטייץ הזה טייץ שחור כיס,  לספורטאים שבנינו שלא רוצים לקחת פאוץ או תיק איתם זה אחלה אפשרות לפלפון, בד נמתח על הגוף כמו שאני אוהבת טייץ מאוד מאוד איכותי מילה שלי. הזמנתי מידה s.

http://shein.top/v1m6ign חליפה ירוקה מהממת בפעם הראשונה ששמתי אתה גוזייה התבאסתי ממש היא לא ישבה טוב, ואז הבנתי שאני יכולה להוריד את הריפוד וברגע שהורדתי את הריפוד התאהבתי בחליפה הזאת. הזמנתי מידה s בד מדהים צמוד ולוחץ ומעצב כל חלק בגוף. 
http://shein.top/m7te5qq  אם הייתי צריכה לדרג את כל הקנייה הזאת אז הסט הספורטיבי הזה היה לוקח בענק ... יושב יפה צמוד על הגוף עושה כל גוף כמו של דוגמנית, הזמנתי מידה s.



http://shein.top/xevques טרנינג מנומר מהמם פוטר בסגנון קז'ואל חליפת שני חלקים.. תמיד אני מחפשת טרנינגים שיראו בסטייל ולא תמיד אני מוצאת אז אומנם עכשיו קיץ אבל מצאתי טריניג חורפי בסטייל אז קניתי ולדעתי הוא יהיה אחלה חליפת טרנינג לטיסה במטוס כי תמיד קר.הזמנתי מידה s .

כל הפריטים המצולמים כאן הם מהאתר shein לקוראות הבלוג שלי דאגתי לקופון של 15% הנחה ללא הגבלה ותמיד תוכלו תמיד להשתמש בקוד קופון של 15% על קנייה מעל 223 כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים ,
הקוד  limor03  שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות 
הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.


 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי