"גם יפה גם אופה' - עוגות בית בריאות וטעימות - coca style

19 בנובמבר 2020

"גם יפה גם אופה' - עוגות בית בריאות וטעימות

אני לימור אלזמי ואני אוהבת לזלול עוגות!! 
בבוקר יש לי טקס בוקר קבוע של קפה ועוגה ואני לא פוסחת עליו.
כשהתחלתי לשמור על תזונה בריאה הדבר הראשון שאמרו לי זה לוותר על מתוקים, ולי זה היה הדבר הכי קשה שיש!! אני איך ? בלי מתוק? זה אמיתי? 

אז כן הצלחתי ויתרתי על מתוקים לא בריאים, והיום המתכונים שלי בריאים  ואפילו טעימים יותר, כן תתפלאו !!!! 

  אז היום בפינתנו- גם יפה גם אופה

עוגת פירות יער, קוקוס  ושיבולת שועל -
 

הכנתי עוגת בננה פשוטה, בריאה וטעימה ממש.

עוגה ללא סוכר, היא ממש אחלה כארוחת בוקר  אני עושה את העוגה הזאת אל תבנית אינגליש קייק, ומשדרגת אותה כל פעם בתוספות.

אז יאלה בלי הרבה ערבובים ( תרתי משמע) קל ממש- 
2 בננות בשלות 
כוס קמח שיבולת שועל 
5 כפות שיבולת שועל 
רבע כוס טחינה 
רבע כוס שמן קוקוס
חצי כוס סילאן ( אני משתמשת ברבע כוס)
2 כפות אבקת אפייה 
ביצה 

שדרוגים - פירות יער , חמוציות , קוקוס, שוקלד מריר.
אופן ההכנה- מועכים את הבננה עם מזלג ואחר כך מוסיפים את שאר המרכיבים בקערה ומערבבים יחד, מעבירים לתבנית אינגליש קייק ואז מוספים אם רוצים את השידרוגים אני הוספתי פירות יער וקוקוס וזה טעים!!! 
מכניסים לתנור חם 180 מעלות ל 25 דקות עד שרואים שהעוגה שזופה ויפה , ובוזקים אבקת סוכר לקישוט.

עוגת גזר תבלינים  -

אני אוהבת עוגות של עצלנים , עוגות מהירות , שמים הכל בקערה  מערבבים ו"שלום על ישראל" והופ טרללה - יש לי עוגה לצד הקפה.
אז קצת מצחיק שאני כותבת על עוגת גזר כי שהייתי קטנה ואמא שלי עשתה אותה לא עפתי עלייה אבל נו איך אמא תמיד הייתה אומרת
 "שתגדלי תביני" , אז כן מתחילה להבין.
אז לא נלאה אותכם במילים ובואו נעשה עוגה יחד, מוכנים?

3 גזרים לגרד אותם טוב טוב..
3 ביצים 
2 כוסות קמח שיבולת שועל 
רבע כוס שמן קוקוס 
רבע כוס טחינה גולמית
3 כפות מייפל טבעי 
3 כפות סוכר סטיביה 
4-5 תמרים קצוצים 
כפית קינמון 
כפית אגוז מוסקט 
תמצית וניל 
כפית אבקת ג'ינג'ר
 שקית אבקת אפייה

 אופו ההכנה- 
מערבבים במיקסר , יוצקים את הבלילה לתבנית מוסיפים חופן אגוזי מלך לפי הטעם אני הוספתי שביבי קוקוס , ויאלה  מכניסים לתנור חם 180 מעלות ל - 30 דקות ויש לכם עוגה חורפית טעימה בריאה ומתובלת והריח בבית - wow !

והכי חשוב טעים לי ...
ונו עכשיו תשאלו אותי על הכלי מטבח? אני כבר יודעת עם מי יש לי עסק.
אז לגבי מגש השיש קניתי בשיין מזמן ואין אותו במלאי, שאר הדברים אולי זה יום המזל שלכם.
מצ"ב לינקים.

כלי מטבח -תסלחו לי שאני לא יודעת לתאר מה קניתי? 
אני אוהבת אקססוריז להגשה שיראה סופר מגרה טעים. אז הפעם קניתי 4 מזלגות שזה מגיע עם כף ארוכה כזאת (אם יש לזה שם תעדכנו אותי כי אין לי מושג איך זה נקרא?) והקטע שלה שאפשר לחתוך איתי ולפרוס את העוגה.

כלי מטבח- ועוד משהו שאני לא יודעת להסביר להגשה , אם יש כאן עוקבים שהם מומחים באוכל ובהגדרת כלי אוכל בבקשה לא לצחוק עליי, מזל שאני יודעת למה הוא משמש.
 http://shein.top/htrvb69


ועכשיו הטבה בלעדית לעוקבות שלי - SHEIN’s Black Friday Sale
קוד הנחה לאתר shein דאגתי לכם לקופון הנחה של  20% הנחה ללא הגבלת קנייה כולל כפל מבצעים , כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים וקניות  לכל תקופת הבלאק פרדיי ועד התאריך 6/12/20
הקוד  S5TQX 
שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.

אם אהבתם את העוגה אל תשכחו לספר לי כאן או לתייג אותי באינסטגרם.
 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי