מתכננים קניות לבלאק פרדיי? לפני הכל בוא תראו את קניות האופנה שלי ? - coca style

19 בנובמבר 2020

מתכננים קניות לבלאק פרדיי? לפני הכל בוא תראו את קניות האופנה שלי ?


אני בונה על המבצעים בבלאק פרדיי! שנה שעברה היה טירוף והשנה לפי הפרסומים יהיה טירוף של החיים ! 
 אז איך עושים קניות בבלאק פרדיי? מה כדאי לקנות ואיך ? והמלצות מקנייה אחרונה שקניתי ואפילו קוד קופון בלעדי לבלוג, הכל כאן בפוסט.

 1. רשימה מסודרת-אז קודם כל לפני שקונים עושים רשימה מסודרת ועוקבים ושמים בסל, תוך כדי שהתאריך מגיע בודקים אם הפריטים ירדו ואם זה משתלם לכם וכדאי לכם? 

2. הזול עולה ביוקר- מבצעי סוף עונה זה בדיוק זמן להפטר ממלאי שלא עבד, ולכן רשתות מוזילות אותם במחירי כאסח, שימו לב אל תתפתו תסתכלו למטה בתגובות של האנשים ותראו שהפדיבק חיובי..אם שלילי חבל על כספכם! 

3. לא קונים בלי קופונים !!! הכייף בסיילים האלה שהכל זול ובמחיר טוב, שלפעמים שמגיעים לתשלום שוכחים או לא מודעים לעובדה שאפשר להוזיל עוד ועוד ולהשתמש בקופון ובכפל מבצעים אז כאן המקום להשתמש בקופון (בתחתית העמוד יש לכם קופון הנחה של %20 ממני ל-shein) .

המלצות
1. זה זמן מצויין לקנות מעילים בתקופה הזאת מעילים בדרכ זה דבר יקר ואפשר להשיג מעילים שווים ביותר ב 60-70 שקלים והאיכות של המעילים מצויינת.

2. ממליצה מאוד לעשות קנייה בפלאש תוכלו למצוא שם פרטים ב 10 ש''ח  20 ש''ח ו 30 ש''ח שהם ממש מציאה. 

3.ועוד משהו לא רוצה להלחיץ אתכם- אבל אל תתמהמו עם הקנייה דברים שם נחטפים כמו לחמניות חמות, שאם אתן מושכות ביום, וקונות יום למחרת ספק אם משהו ישאר, פתאום יגמר המידה שלך? או פתאום אזל? 
בקיצור שבו על המחשב/אפלקציה מה שנוח לכם ופשוט תעשו קנייה ותשלמו אל תחכו !

זהו עכשיו שאנחנו יודעים איך לקנות בואו תציצו בקנייה שלי.

חצאית קטיפה ותחרה -זה שילוב מעניין - חצאית שעצם השילוב בדים שלי כבר עושה אותי סקסית, מאוד אהבתי יושב על הגוף פצצה , הזמנתי מידה S בול המידה !


גינס אפור שחור-  מדהים סטייל וינטג' ואני כבר מצהירה כאן בבלוג שאני הולכת לקנות את כל הצבעים של הגזרה הזאת, הגינס הכי נוח אבר גזרת אימהות - גזרה גבוה ונוחה, הזמנתי מידה  xs בול המידה .


חולצת סאטן עם עניבה- כבר בפוסטים הקודמים חפרתי על התשוקה העזה שלי לטרנד הסאטן ואפילו התהדרתי בכמה לוקים עכשיו בקנייה הזאת מצאתי את החולצה האלגנטית הזאת וברור שתכנס אליי לקנייה, הזמנתי מידה S איכותית ברמות.  

שמלה שחורה קטנה יפיפה- הזמנתי במידה s אבל הגיעה ענקית ומשהו לא הסתדר לי איתה בפתח הוא היה פתוח ואופס ראו לי הכל, אבל אודות לידיים שלי , ולכישורי עיצוב אופנה לא נפלה רוחי התיישבתי על המכונת תפירה ופשוט שדרגתי אותה עד למצב שהיא לבישה. חייבת להגיד שהאיכות של הבד מאוד גבוה, וגם ממש התחשק לי שמלה עם פתח לב.

פיג'מת סאטן- אפשר להכתיר אותי בתקופת הקורונה "למלכת הפ'יגמות" יש לי ערמות של פ'יגמות בכל הצבעים והמינים אבל רציתי את המשהו נוח הזה להתלבש עליו בסוף היום, וואי תקשיבו נוח ברמות, הזמנתי מידה m כי התחשק לי נוח וגדול. תאמינו לי מרוב שיהיה כייפית אני שוקלת לדפוק לך חגורה ולצאת איתה, מה אומרים ישימו לב?

שמלה לבנה - החלטתי לקרוא לה בשם  "שמלת השבת של קוקה" , כן שמלה לבנה מחוך יושבת ממש יפה על הגוף, הזמנתי מידה s , בד שלו דק, והפתח כמו שאני אוהבת מחשוף לב.

חולצה לבנה - מאוד מיוחדת עם פתח לב עם חלון , יש לה קטע חש כאלה שיאהבו אותה מאוד ויש כאלה שינסו להבין אותה, אני אהבתי מאוד איכותית נמתחת בד יפה הזמנתי מידה s בול המידה
 http://shein.top/poqqug5


חולצת כריות -שאהבתי ממש מהמותג פרמיום של שיין, ממש אהבתי את הצבע , הזמנתי s הגזרה רחבה ויפה .

חליפת משבצות- כנראה שהסדרה הממכרת "אמלי בפריז" השפיעה עלי כל הלוקים והמשבצות שממש אהבתי, אז הבאתי את הלוק בלי ברט אלא עם גוזיה ובאינטרפרטציה שלי, 
הזמנתי כל פריט מידה s החליפה מומלצת ומאוד איכותית בד נדיר. 
לינק לג'קט 
 http://shein.top/9i5hc82
לינק למכנס 

ועכשיו הטבה בלעדית לעוקבות שלי - SHEIN’s Black Friday Sale
קוד הנחה לאתר shein דאגתי לכם לקופון הנחה של  20% הנחה ללא הגבלת קנייה כולל כפל מבצעים , כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים וקניות  לכל תקופת הבלאק פרדיי ועד התאריך 6/12/20
הקוד  S5TQX 
שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי