קוד קופון לבלאק פרדיי וקניית אקססוריז שווה ב- ‏shein - coca style

19 בנובמבר 2020

קוד קופון לבלאק פרדיי וקניית אקססוריז שווה ב- ‏shein

 אם הייתי אומרת לכם שהפעם עשיתי קנייה קטנה , הייתם מאמינות לי ?
אז כן בגלל שהבלאק, פרדיי אט אט מתקרב לו שמתי לי בצד פרטים כי אני קונה רק במבצעים - צרכנית נבונה לא?

לדעתי כל מי שקונה בשיין היא צרכנית נבונה , לקח הרבה מאוד זמן לאנשים להתאהב באתר והנה היום שין הוא האתר שקונים בו הכי הרבה בארץ. 

לפני כ -5 שנים שרק התחלתי לקנות באתר shein אנשים זלזלו, אמרו עוד אתר סיני אז נכון עוד אתר סיני  שבהתחלה האיכות לא הייתה משהו מודה ! אבל לאט לאט בזכותנו הישראלים השתדרגו ונהפכו למעצמה שמכניסה מיליארדים בשנה ואיך הם מוקירים לנו תודה?   קורונה !!!  לדעתי זה היה אסטרטגיה כדי שאנשים יהיו בבית ויזמנו מהם דברים, אבל בלי תביעות בבקשה זה רק השערה. 

נעלי הורסת- מה לעשות שלא נולדתי הבת של רוטשילד , ואני עובדת קשה כדי להתפרנס וגם להנות פה ושם ממותגי על, אבל אז הקורונה הגיעה והבנתי שצריך לצמצם אז נו נעל שהכי דומה לשאנל, ואיכות וואי, הזמנתי אותו מידה כמו שאני בארץ.

פנינים זה החיים - שרשרת פנינים יפה ואלגנטית, מגיע 3 שרשראות , תשמעו מדובר בשרשראות פשוטות כולו עשרה שקלים אבל אם לא היית מגלה לכן ושמה לכם את השרשרת בקופסא ממותגת הייתם משלמים עליה הון !

לקנות בגד ים בחורף? כן תרימו גבה אבל שאני רואה משהו טוב באתר אני פשוט חוטפת אותו כי כבר הבנתי שאחרי זה לא יהיה, א מדובר כאן בשורט וחזייה סופר סטייל , הכי קייצי ומיוחד שיש!! הזמנתי מידה m בדיוק המידה .

 תיק מדליק -בתור אנשים שעוקבים אחריי כבר הספקתם להבין שאני אוהבת דברים מגניבים, שיעצרו אותי ברחוב ויגידו לי "יא איזה תיק מגניב" , אז התיק הזה לא רק שהוא מגניב הוא גם סופר איכותי יפה ממש , משדרג את הלוק,  ליחיי הנוסטלגיה ולתקופת הקסטות.

תיק ששווה לצלם אותו- רבותיי זהו אני מסודרת יש לי את התיק הכי יפה שיש -מחיאות כפיים בבקשה אז קבלו את תיק מצלמה שלי , איכותי ברמה מהמם, יש לו קטע ושווה תמונה והופעה אופנתית 

דיוקן של מונה ליזה- קצת אומנות אמיתית בפוסט, ונו גם אומנות לבית ואם כבר נכניס ונארח את "מונה ליזה" בגירסה המודרנית מלקקת סוכריה, סופר איכותי , ולא תאמינו כמה זה עלה לי - כנסו ללינק ותזמינו עכשיו !!


מגש תכשיטים -בצבע רוז גולד הפתיע אותי איכותי מאוד וגדול, אני שוקלת להניח עליו נרות מה דעתכם?

קישוט לבית- יד מתקפלת ממש קטן אני הנחתי עליה עלי שעורה ואני אוהבת את זה,קצת יקר לגודל הזה.

ועכשיו הטבה בלעדית לעוקבות שלי - SHEIN’s Black Friday Sale
קוד הנחה לאתר shein דאגתי לכם לקופון הנחה של  20% הנחה ללא הגבלת קנייה כולל כפל מבצעים , כל אחד יכול להשתמש בקוד אפילו כמה פעמים וקניות  לכל תקופת הבלאק פרדיי ועד התאריך 6/12/20
הקוד  S5TQX 
שיהיה ברור אני לא מקבלת מהקוד הזה רווחים זה נטו בשביל קוראות הבלוג שלי, אז תהנו ותפיצו הלאה.
 
אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי