טיפולי פנים באונליין - coca style

10 בינואר 2021

טיפולי פנים באונליין

הקורונה שינתה את חוקי המשחק, אם עד לפני הקורונה היית מבקרת אצל הקוסמטקאית באופן שוטף.. עכשיו האפשרות מוגבלת.
 אנחנו חווים לא מעט הסגרים שלצאת לקוסמטיקאית זה רק חלום, ואני לא מכירה מצב שיהפכו קוסמטיקאית לחיונית , אבל גם לזה  מצאו פתרון , מסקרן אתכם מה ? 



אז תכירו את הקוסמיקית דנה טל, היא בדיוק הבנאדם הנכון שפעל בדרך יצרתית בזמן הקורונה והמיזם שלה להפוך את הטיפולים שלה לחיוניים בדרך יצרתית משלה. אצל דנה אפשרי לעשות את האבחון באונליין ולקבל קופסא ממותגת להפליא עם כל המוצרים שמתאימים בדיוק לעור הפנים שלך, כולל הסברים מפורטים ומשפטי השראה ומילות עידוד במיוחד לימים האלה.



אז מה צריך לעשות?
כמה פשוט כנסו לאתר של דנה טל , מלאו את האבחון- 
ולפי התשובות שתענו דנה תדע בדיוק איזה ערכה לשלוח עד הבית.
אני חייבת להגיד שנהנתי מאוד לקבל את הקופסא, הכי סטייל,  מריחה מאוד טוב, המוצרים ברמה גבוהה ונעימים מאוד והכי הכי העור שלי נראה מבריק ממש כאילו הייתי יושבת על כסא הטיפולים של דנה.

נכון שהפנים אדומות נקיות וזוהרות?

ממליצה באהבה.
לימור אלזמי 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי