כל מיני אביזרים לבית מ ‏shien - coca style

9 בפברואר 2021

כל מיני אביזרים לבית מ ‏shien

הרבה פעמים אנשים חושבים שב- shein ניתן למצוא רק בגדים  אבל תתפלאו ב shein  אפשר למצוא עולם ומלואו ומה גם שיש מציאות הום סטייל "אמאלה ואבאלה"  דברים הורסים מהממים שרק צריכים לחפור באתר ולמצוא.
אז המלצת המערכת - כמו שאתם חופרות שעות לבגדים בדיוק ככה תחפרו במחלקת הום סטייל.

יש לי המון דברים בבית של shein, אבל יש לי מוצר אחד שלא מפסיקים לשאול עליו
 השטיח המנומר שלי בכל פעם שבאים אליי עפים עליו שאני אומרת שזה משיין אנשים לא מאמינים. בטח השארתי אותכם סקרניות לגבי השטיח אני אשים לכם לינק.
עוד מוצר שקניתי והעפתי עליו זה תבנית נירוסטה בצבע כסף, במידה קטנה שאפשר להגיש בעוגה יפה ולתת אווירה כאילו הרגע יצא מהתנור.. איך העוגת נמר שלי?! 
העוגה לא רק יצאה יפה אלא ממש טעימה!

ואם כבר עוגה אז זה לא עוגה בלי קפה, אז השקעתי בספל רטרו שכל כך אהבתי, מרגיש לי שהקפה אפילו טעים יותר איתו.

אני אוהבת לערוך שולחן תמיד שיראה אלגנט, ומצאתי מפה שהגימור שלה הוא וולנים .. כל כך אוהבת אני חושבת שזה מתאים לי בדיוק לבית. ממליצה ממש סוג בד ממש יפה, ומאוד איכותי.

ועוד משהו שאהבתי מין כזה "מגש -מדף" ככה אני קוראת לזה, הוא קטן ואפשר להניח עליו דברים. אפשר להשתמש איתו מגש ארוחת בוקר למיטה, ראיתי יש כאלה שהשתמשו למדף הזה כי מדף לתבלינים במטבח, אחלה אני מבסוטית.

ואחרון חביב כל צלם צריך שיהיה לו את אביזרים הנכונים לצילום, אז אומנם  אני לא צלמת אבל בהחלט אוהבת לצלם וחשוב לי שיהיה לי הכל, כמו שאתם רואים כאן זה שני סטנדים שכבר יש לי לצילום.
הסטנד האחרון שקניתי זה הסטנד שיש לו שלט בלוטוס שהופך את החיים לפשוטים וקלים יותר כי ככה לא צריך ללחוץ. מה שאהבתי שרינג נותן אור ממש יפה, האם אפשר להחליף בצבעים.
היה לי קצת קשה להרכיב כי לא היה אפילו הוראות הרכבה, וברור שאני לא בוב הבנאי? מה זה משנה בסוף הצלחתי והנה עכשיו אני מצלמת לכם איתו.זה אחלה כי זה לא עולה יקר וזה בדיוק לאנשים שרוצים לעשות כמה תמונות שיצאו טוב.


נשיקות וחיבוקים 
לימור אלזמי 

תגובה 1:

  1. וואי ממש אהבתי... האם יש מוצרים לבית אונליין? אני כבר לא הולך לקניון.. אני מעדיף אונליין

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי