לוקים אלגנטים לערב - coca style

21 בפברואר 2021

לוקים אלגנטים לערב

הקנייה הזאת התרכזה בדבר אחד שאני שונאת וכל שאר הדברים שאני הכי אוהבת בעולם?!
אז בטח תשאלו אם את שונאת משהו למה את קונה אותו? התשובה כי אין לי הרבה ברירה?
אז מנחשים מהו הדבר שאני כל כך שונאת ? 


 טוב בלי יותר מידי ספולריים בטח אם את עוקבים אחריי הרבה אתם יודעים שאני שונאת לגהץ אבל מה הבעיה שרוב בגדים שלי אלגנטים ואז אם אני רוצה או לא רוצה אני צריכה לגהץ. בקנייה הזאת קניתי מגהץ שמקווה שהמגהץ הזה יקל על חיי.
וכמו כן קניתי גם לוקים שאני אוהבת,
בגדים אלגנטים, מחוייטים ורובם לבנים - כי זה הכי אני!!
 ואחרי ההקדמה הכל כך ארוכה הגיע הזמן לקרוע את השקיות ולראות מה קניתי ?
וכמו כן קניתי גם לוקים שאני אוהבת,
בגדים אלגנטים, מחוייטים ורובם לבנים - כי זה הכי אני!!
 ואחרי ההקדמה הכל כך ארוכה הגיע הזמן לקרוע את השקיות ולראות מה קניתי ?
מגהץ של החיים-צר לי לאכזב אותכם אהובים אבל לא נשאר מהמגהץ הזה אני ממש מקווה שיהיה מלא מלא מלא כאלה במלאי כי זו הקנייה הכי שווה שלי , כבר למדתם להכיר אותי אני שונאת לגהץ וזה הפך את החיים שלי ומה זה קלים. אז אם לחצתם על הלינק ונשאר מהמגהץ הרווחתם מבטיחה לכם שתנשקו אותי בסוף.


שמלה אפרפרה מוכספת אלגנטית עם כריות , יחסית צנועה וסגורה - שיקית 


חולצה צדפים 


חולצה שמנת סאטן אלגנטית שבתית 

מכנס לבן מחוייט אלגנטי, תמיד ש לי קטע למצוא לב שהוא לא שקוף, הפעם מצאתי את המיוחל 

שמלה בצבע חום גם סטייל אלגנטי 


מכנס גינס גבוה גזרת אמהות 

חולצה קיפולים אלגנטית 
http://shein.top/w9mktt3


חולצה יפיפיה ומיוחדת עם כפתורים שעשויים פניני פרחים, סוג בד סופר איכותי 

תיק פנינים 

שמלת סטאן מהממת שמנת, נראה חולצה וחצאית אבל זה מחובר והיסטרי

וזהו לקח לי 4 שעות להתאפר, להתלבש ולעשות את הפוסט הזה אבל מקווה שאהבתם וזה היה שווה את זה, כי אני מאוד נהנתי.



אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי