חוות דעתי על השואב האלחוטי ‏JIMMY JV85 ‏PRO - coca style

4 באפריל 2021

חוות דעתי על השואב האלחוטי ‏JIMMY JV85 ‏PRO

אז אני לא חולת ניקיון אבל אני אוהבת בית נקי, ובתור אחת שיש לה שיער ארוך הנשירה היא הסיוט הכי גדול שלי, מה שאומר שכל היום אני עם השואב, התחדשתי בשואב חדש של  ‏JIMMY JV85 ‏PRO בואו לשמוע מה חוות דעתי ?


ניסתי לא מעט שואבים אלחוטיים ובין היתר גם את השואב המוכר והידוע של החברה המתחרה המפורסמת (מתחיל באות ד' נו אתם כבר יודעים) אממה כל שני וחמישי בילה בתיקונים של סוללה ומנוע וכבר התייאשתי וויתרתי עליו וחיפשתי שואב אבק מעולה, שיעשה לי חיים קלים, וגם שיתנו לי תעודת אחריות לתקופה ארוכה.

אחרי בדיקות ברשת, הגעתי לשואב האלחוטי JIMMY JV85 PRO 
מה שעזר לי לבחור את השואב של JIMMY, זה שיש לי כבר ניסיון עם מוצר אחר של החברה פן לשיער ואני מאוד מרוצה, הוא מעולה ואני לא מוותרת עליו, ולכן החלטתי להתחדש ולנסות גם את השואב של ג'ימי דגם ה- JV85 Pro.

מה היתרונות של השואב אבק JIMMY , בטח תשאלו ?
נתחיל עם העיצוב -  יש לו סטייל מהמם , נראה מאוד אלגנטי.
פשוט להרכבה, בהתחלה נראה מסובך אולי בגלל כל החלקים אבל מהר מאוד הכל מתחבר להכל.
עוצמת מנוע חזקה יותר – פי 5
חיי סוללה ארוכים יותר – 70 דקות 
סוללה נשלפת וניתנת להחלפה
כולל עמדת טעינה לקיר 
סט אביזרים יותר רחב ומוט ארגונומי מתקפל – שמאפשר ניקוי מקומות רבים יותר בבית וניקוי מתחת לרהיטים.
שימו לב לחברת JIMMY יש המון שואבים אך הדגם הזה הוא העוצמתי ביותר  מנקה הכל בעוצמת שאיבה 200AW
יש לו צג LED חכם שרואים את מדדי חיי הסוללה כמו כן סוללה נשלפת וניתנת להחלפה.

אז לסכומו של ענין- יש לי חבר חדש שקוראים לו JIMMY מאוד נהנתי לנקות איתו.
בהתחלה הוא היה לי קצת כבד אבל מתרגלים לזה, ונו אני גם ככה פטיט זה אולי כבד בשבילי .
הכי אהבתי את צינור מתכת גמיש ונוח אפשר לנקות מתחת למזנון בקלות בלי להתכופף ולשמור על הגב ישר, אהבתי את קלות השאיבה וניסיתי הכל גם שקית אורז שנשפכה לי על הפרקט והשואב שאב את את הקילו אורז שנשפך.
אהבתי את כל האביזרים הנוספים שהתלוו ל JIMMY כגון מברשת שטיחים, תוסף לחריצים לאיזורים הקטנים, ריפוד ועוד בהחלט אני הולכת "להפוך את הבית" ולעשות "פסח" כל שני חמישי ושישי.
אחראיות שנתיים כולל על המנוע זה מעולה והמון.
לגבי המחיר - המחיר אטרקטיבי: פחות מ- 1,500 ₪

יש שואב אבק ויש שואב הכל... הג'ימי זה הדבר הבא, חזק מאוד..

לינק למוצרי ג'ימי 
סרטון ביוטיוב- 

ואם בא לכם לראות אותי מרקדת עם הJIMMY
כנסו לסרטון https://bit.ly/39yA0GM

ונסיים במשהו טוב כבלוגרית ביקשתי הנחה לעוקבים שלי אז קבלו קוד הנחה  של 10 אחוז על כל מוצרי  JIMMY 
וזה שווה ממש - LIMOR10 תהנו.



כל מה שנשאר לי לברך אתכם בקניות שוות כמו הקנייה של ה- JIMMY שלי 
נשיקות וחיבוקים 
לימור אלזמי 

תגובה 1:

  1. הקופון כבר לא בתוקף, יש לך קופון אחר?

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי