כל מה שבאופנה עכשיו - קניית אונליין בשיין - coca style

13 ביוני 2021

כל מה שבאופנה עכשיו - קניית אונליין בשיין

 כמו שכבר למדתם להכיר אותי אני אוהבת דברים מנצנצים בשיק אבל גם אותם יודעת לשלב ולתת את המינון המדוייק.
אז מה קניתי בשיין? איזה דברים מנצנצים? ואיזה פריטים אתם חייבות בארון ?

אז נתחיל עם הפריטים הכי מנצנצים שעושים לי טוב על הנשמה 
הנעל הזאת היסטרית ברמות , עקב של יצירת אומנות , עפתי עליה יוצר יפה במציאות - נשבעת !!

ועוד פריט נוצץ גינס שיושב פצצה עם פרנזים מנצנצים - היסטרי ברמות !!
חצאית ג'ינס יפיפיה יושבת טוב, זה אורך סבבה לגמרי לא קצר מידי, אני אוהבת.
חולצה מעטפת בצבע ורוד- חולצה יפה עם קשירה ויש לה קטע 


גקט לבן קצר , היסטרי ברמות אלגנטי, עפתי עליו !!! 
אני ממש ממליצה מוזמנות להזמין אותו באהבה, הזמנתי מידה xs בול המידה 


 חולצה ביסייק לבנה עם כריות - עדין מתלבטת איך היא עליי ? מה אומרים 

ונעבור לפריט שאני ממש ממליצה לקנות זה הבגדי גוף האלה- הם בייסיק נוחים מחיר פצצה ויש 3 בגדי גוף בשלוש צבעים שחור לבן ואפור

 ונסיים בפיגמות כי כל קנייה בסוף מסתיימת בפיגמה -
היסטרית וסקסית ברמות- מגיעה עם חזייה , מכנסון ולחלוק, אין דברים כאלה.

חלוק ומכנס פ'יגמה ארוך ורוד איכותי ממש יושב פצצה והבד ממש נעים.



אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי