איך לתת לוק של ילדת שאנל - coca style

11 ביוני 2021

איך לתת לוק של ילדת שאנל

בשביל להיות ילדת שאנל , שאנל מכף רגל ועד ראש צריך או משפחה אמידה או אוליגרך עשיר או לזכות בלוטו .
אז תודה לאל  ילדת שאנל זה לא פסגת חיי וזה לא הכל בחיים ועם סטייל אפשר להראות מליון דולר ושאנל.
אז בואו לראות את הלוק שאנל שהרכבתי .



תיק שאנל וינטג' לבן 
אז את התיק שאנל הלבן,  קניתי מחברה מהממת שלי נעמי שיש לה חנות יד 2 בירושלים ויש לה דברים מהממים.
 התיק הוא תיק וינטאג' במצב טוב שלקחתי אותו לצביעה לבנה כדי שיראה דנדש.
מוזמנות להציץ בדף של נעמי , היא ממכרת יש לה סטייל הורס.

אז כן  לקנות שאנל יד 2 זה לא בושה, העיקר שיהיה שאנל.
והעגיל שאנל זה עוד אוצר שקניתי ביריד יד שנייה בחו"ל בבריסל וזאת שקניתי ממנה לא הבינה בכלל שמדובר בשאנל קניתי אותו בפקיניג 50 דולר מציאה  .

ורציתי מאוד  חצאית שאנל יפה מבד טוייד ורוד ולא מצאתי בשום מקום, אממה מצאתי חצאית מושלמת ורודה
 בשיין את החצאית שיושבת בול עבורי. האמת שיש לחצאית הזאת ג'קט ואני שוקלת לקנות גם את החצאית.

ואם יצא לכם לקנות את החצאית אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

(לא לשכוח שלקוראות הבלוג שלי יש קופון של 15% הנחה ללא הגבלה הקוד limor03)

צירפתי להופעה חולצה מכופתרת לבנה שקניתי גם מזמן משיין ואין אותה במלאי אז אל תבקשו ממני לינק כי אין לי .

ועשיתי תלתלים של ילדות כדי לתת מראה בובתי וצעיר, נו אז מה אומרות?
נכון שיש סטייל יש הכל?! 


אשמח שתרשמו לניוזלטר ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
https://goo.gl/KT8c4G
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-
https://instagram.com/limoralzami

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי