מתכון לבראוניז טחינה וטופי מלוח - coca style

19 באוגוסט 2021

מתכון לבראוניז טחינה וטופי מלוח

אם יש דבר שמאתגר אותי זה לאפות עוגה בריאה וסופר טעימה ללא רגשות אשם, אז הפעם במתכוני הקלים- מציגה לכם בראוניז טופי מלוח וזה טעים בטירוף, עוגה פשוטה קלה ובלי מיקסר.

אז לכו למטבח, תלבשו את הסינר, תפשילו שרוולים וקדימה התחלנו..


אבל לפני הכל  תסלחו שאני לא רושמת מתכון כמו ספר מתכונים,  אני רושמת מתכון כמו שאני "עושה" כמו שסבתא שלי לימדה אותי תמיד "לפי העין".

העוגת בראוניז ממש אחלה כארוחת בוקר,  אני עושה את העוגה הזאת בתבנית ברואניז מחולקת ואז משדרגת אותה כל פעם בתוספות.

אז יאלה בלי ערבובים מיקסר קל ממש- 

מרכיבים

3 בננות בשלות 

כוס קמח וחצי שיבולת שועל טחון

1 כף שיבולת שועל ( רק אם אתם אוהבים אפשר לוותר)

רבע כוס טחינה אחווה

רבע כוס שמן קוקוס

חצי כוס סילאן ( אני משתמשת ברבע כוס)

2 כפות אבקת אפייה 
2 כפות ממרח בטעם שוקלד אחווה.
2 ביצה 


אופן ההכנה- מועכים את הבננות עם מזלג ואחר כך מוסיפים את שאר המרכיבים בקערה ומערבבים יחד, ממש ככה כמו שקראתם מערבבים הכל עד שנוצר תערובת של עוגה, מעבירים לתבנית המחולקת ואז מוספים שידרוגים.

אופציונלי לקישוט העוגה-
סוכריות טופי super fudgio, אוכמניות, שוקלד ציפס, מלח הימלאיה, שקדים, בוטנים ועוד

מכניסים לתנור חם 180 מעלות ל 25 דקות עד שרואים שהעוגה שזופה ויפה , עושים טקס קפה והביס הראשון והאחרון הכי טעים שיש.

***אני עשיתי תוספת של טופי מלוח + עשיתי את התערובת והוספתי טופי ומלח הימלאיה וזה טעים בטירוף וכדי שהעוגה תהיה מענינת חילקתי אותה לכמה טעמים שקדים, בוטנים, אוכמניות ועוד- רק מה הבעייה שלי שבא לי לטעום מכל הטעמים!

וכמה טיפים לעוגה מוצלחת-
אני משתדלת מאוד להשתמש בחומרי גלם טבעיים אורגנים וכמה שיותר בריאים.חומר גלם  הכי בסיסי בעולם הבריא- זה טחינה והטחינה המעודפת עליי היא טחינה אחווה , ורק זאת עם המדבקה הירוקה. היא אורגנית טעימה והכי חשוב בריאה, אני עושה איתה גם טחינה ירוקה חלומית אבל נו זה לפוסט אחר.
הטחינה בעוגה מקבלת טוייסט ומרקם נדיר.

סוכריות זה החיים אבל למה להזיק אם אפשר בריא- הכרתי ממש לאחרונה את סוכריות סופר פאדג'יו super fudgio סוכריות טופי טבעוניות ואורגניות, וואי כמה שהם טעימות עשוית ממרכיבים טבעיים הטעמים האהובים-  ג'ינג'ר טעם חלומי ממליצה, הטעם טופי וקקאו שאני אוהבת להשתמש בו לעוגות, ובננה וקוקוס ושנותנים לי להרגיש שאני בחופשה טרופית.


ממרח שוקלד אחווה מזלפת טיפה בתוך העוגה ןנותן את הטעם החלומי של הבאוניז -אני משתמשת בממרח שוקולד טבעוני של חברת אחווה יש לו מרקם עדין וקטיפתי הוא טעים בכל דבר אבל אני אוהבת לשלב אותו באפייה 

זהו שיהיה לכם בתאבון, 
אם עשיתם את העוגה אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 


נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית



אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי