והיום בתפריט- רביולי איטלקי - coca style

30 באוגוסט 2021

והיום בתפריט- רביולי איטלקי

 אם יש דבר שאני לא יכולה לסרב לו, ויכול לזעזע כל את כל התזונה הבריאה שלי זה רביולי.. זה אהבת חיי מאז ומתמיד.
זה מנה נצחית שאני מזמינה במסעדות והמנה האהובה עליי, איזה מנת דגל הפעם בישלתי לכם?


כישורי המטבח שלי ואהבה לאינסטגרם הביאו אותי למתכון הכי מדליק שיש שזה לזניית רביולי בתבנית של משקעים של השף רוני יוחחנוב אז לפני שנתחיל לפשל שרוולים יש משהו שחשוב שתדעו מצאתי את סדרת הפסטות הכי טעימה "פסטה ריקו"

פסטה ריקו, פסטה טרייה איטלקית בלי חומרים משמרים, צבעי מאכל ובמיוחד בשבילי פסטה איכותית ומזינה.

הטעמים המיוחדים של הפסטה הם- רביולי במילוי גבינות, רביולי בטטה, תרד וריקוטה ופלין פטריות וריקוטה בטעם כמהין.

אז שוב אתם זוכרים שאצלי בבלוג לא תראו מתכונים מסודרים כמו של שפים אבל אבל אצלי תקבלו סטייל וטעם טוב.

אז מה עשיתי?

לקחת תבנית שקעים הוספתי לזה מנג'טים (גביעי נייר)

לקחת רביולי פסטה ריקו עגול (ללא בישול)  בטעם גבינות 

להוסיף עגבניות מרוסקות של MUTTI

ואז הוספתי גבינה צהובה ובזילקום טרי מהגינה.

וככה עוד שכבה עד שעשיתי שלוש שכבות כאלה. 

מחממים ל 180 חצי שעה

ומה יצא, אתם בטח סקרניים?

 
יצא מושלם וטעים העליתי על זה גם סטורי -  בקיצור תנסו זה אחלה מנה לעשות שבאים אורחים ואתם רוצים להפציץ.

וכמובן קרדיט לשף רוני יוחנובוב למתכון המלא כנסו רוני יוחחנוב

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי