איך לתת לוק סטייל גם בים - coca style

31 באוגוסט 2021

איך לתת לוק סטייל גם בים

תדע כל אישה שאם יש דבר שלא חוסכים עליו זה בגד ים!!

אתן יודעות שאני אוהבת לקנות ברשתות האונליין מאוד אבל הדבר היחיד שאני אוהבת לקנות בחנות פיזית ולהשקיע את מיטב כספי זה בגד ים נוח יפה שנותן לך להרגיש פצצה מתקתקת.

אז קבלו שיעור מזורז איך לצאת פאשניסטה גם בים?

לקנות בגד ים זה לא די בכך צריך למדוד ולראות איך הבגד ים יושב לפי גזרת הגוף שלך. לכל אחד מאיתנו יש את הגזרה שלה אני לצורך העניין מאוד קוקטית, אבל מצד שני יש לי גוף נשי שזה היתרון, ולכן הבגדים שבחרתי הוא בגד ים שלם שיושב מאוד יפה ומבליט את הנשיות.

ולצד כל זה הכנסתי את הטוויסט של הסטייל שזה החולצה הלבנה ארוכה.
וגם השקעתי בקשירה של מטפחת, מטפחת בצבע כתמתם הצבע של הקיץ.


מוזמנים להיכנס לסרטון ולהציץ ולהרגיש את הוייב שלי, ונו מה דעתכם הלוק הקייצי?



אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי