יום הפסטה הבינלאומי - coca style

21 באוקטובר 2021

יום הפסטה הבינלאומי

 כמנהלת תוכן ומדיה חברתית אני נדרשת לעלות פוסטים עם תכנים מיוחדים וממש אוטוטו חוגגים את יום הפסטה הבינלאומי, לי "פסטה" תמיד מזכיר את הסרט" היפיפיה והרחפן" שנהנים מפסטה איטלקית ורומנטיקה.
אז הפעם בחרתי לעלות גם בבלוג שלי את הפסטה שבחרתי לחגוג איתה את יום הפסטה.

אז גילוי נאות הגיע לביתי מארז מושלם במיוחד ליום הפסטה -פסטה ריקו שזו פסטה בסטנדרט גבוה, 100% חיטת דרום ועם אחוז גבוה של חלבון - סדרה בריאה מזינה וקלה להכנה.
הסדרה כוללת מספר טעמים בוסיאטה קלאסי, בוסיאטה תרד, בוסיאטה סלק.

אני אתרגם את המילה בוסיאטה- זה סוג פסטה שלקוח מהמונח בוסו שזה מחט סריגה שסה משתמשים ליצירת הפסטה בצורה המיוחדת והמהממת הזאת- רק הצורה הספיארלית גורמת להסתקרן ולטעום מזה.

ועכשיו נפשיל שרוולים ונכנס למטבח-

הפסטה הגיעה מצוננת ללא חומרים משמרים , 5 דקות במים רותחים וויש לנו מנה מפוארת כמו מטבח איטלקי

לפסטה ריקו יש גם רוטבים מיוחדים רוטב רוזה, רוטב שמנת.

ואם יצא לכם לקנות ולהכין  אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי