והפעם עוגיות בריאות - coca style

15 בנובמבר 2021

והפעם עוגיות בריאות

הי אהוביםשלי, בעקבות התגובות המהממות שלכם על המתכונים שלי, אני חשה בזמן האחרון צורך ליצור ולעשות דברים מענינים במטבח, מוכנים למתכון קליל?



והפעם שמחה לשתף אתכם במתכון קל לעצלנים שלא אוהבים להוציא מיקסר ולשטוף מלא כלים אחרי העוגה.
הכל הכל בקערה אחת.
אז לפני שאתן לך את המתכון אספר לכן שיש לי שני מרכיבים מאסט בבית שאני מכניסה לכל מתכון שלי שזה שיבולת שועל שזה משביע וטחינה גולמית איכותית כזאת שזה 100 אחוז טחינה ושומשום מלא.
ניסתי בפעם הראשונה את הטחינה של הטורקיז ויש לה טעם שונה ואחר מהטחינה שאני מכירה היא יותר מעודנת וטעימה ולא מרירה מה שקורה ברוב הטחינות, זאת הטחינה תראו איזה סטייל  והכי חשוב שהיא בריאה!
ועכשיו למטבח !!!

מתכון לעוגיות בריאות
בקערת אחת בלי יותר מידי בלגן
כוס קמח שיבולת שועלת 
חצי כוס שיבולת שועל 
3 בננות מעוכות
3 כפות טחינה טורקיז
3 ממרח שקדים 
3 טיפות  רום (לא לוותר נותן ניחוח)
1 כפית אבקת אפייה

תוספות אופציונלי-
שוקלד ציפס לקישוט 
שקדים קלופים לקישוט

מערבבים הכל יוצרים עגולים ולתנור על 180 ל 10 דקות.
ואיך זה יצא ככה טעים וטוב ופריך ממש, הטעם חלומי זה משביע מאוד וטעים ואחלה אופצייה לצד הקפה!


 אז ברשותכם זה הזמן שלי להגיד לכם שלום וביי ולהנות מקפה וטעם הטעים הזה של העוגיות.


ואם יצא לכם לקנות את הטחינה ולהכין אל תשכחו לתייג אותי limoralzami@

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי