אוזני המן לפורים - coca style

28 בפברואר 2022

אוזני המן לפורים

יש כאלה בקהל שאוהבים אוזני המן? כן או לא? אז קחו סקופ השנה אתם תאהבו אפילו יותר, השנה הפכו את  אוזני המן לקולקציה מתחרה לסופגניות המפוארות, אבל יחד עם זה תתכוננו למחירים אסטורנומיים,אז קבלו את הגירסה הטעימה והפחות יקרה.


אז בוא נתחיל עם האוזן המן שהכנתי-

אני יודעת שיש כאלה שמתים על מרציפן ויש כאלה שזה לא עובר להם אפילו בגרון.
אני מאלה העתיקות שאוכלת מרציפן כמה שיותר, ובשבילי זה הממתק!!!


אז  עשיתי אוזני המן על בסיס מרציפן ממולאים.
אז מה צריך?
 מרציפן ממולא, וזוג ידיים כדי לעשות את צורת אוזן המן.
המרציפן שאני ממליצה עליו הוא של בית השקד הכי טעים שיש.
המארז מגיע בטעמים שונים כגון-קרם פיסטוק, קרם שוקולד, קרם אגוזים
ומרציפן נטו. חגיגה אמיתית לאוהבי מרציפן. באיזה תענוג תבחר? אני פיסטוק !

כל מארז מכיל ארבע יחידות של קוביית מרציפן נימוחה. כדי לשמור על הטריות
וההיגיינה, כל יחידה ארוזה בנפרד.
הסדרה פרווה, טבעונית, וטעימההההה ממש!!



תעשו את זה בחמש דקות עבודה ומבטיחה לכם שיעופו על זה זה הכי מקורי שיש.

ואם את לא מאלה שאוהבת להכין ובטח לא תשקעי לקנות  אוזן המן ב 150 שקלים לקילו, יש את האופציה הטעימה של אחווה, אוזני המן במילוי שוקולד ולא להאמין כמה זה טעים.

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות והכי חשוב בריאות איתנה לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי