הבית מצוחצח לפסח וגם קצת שידרוגים - coca style

10 באפריל 2022

הבית מצוחצח לפסח וגם קצת שידרוגים

הכייף הענק בפסח זה השידרוגים, והשינויים, לצבוע להזיז, אני חולה על זה, על ניקיון פחות , יותר על הסטייליניג חחח 
אז מה ניקיתי וסידרתי?!


החלפתי כיסוי לבן חדש, יחד עם כריות מקרמה, האמת שהזמנתי עוד כמה דברים בשיין ומקווה שיגיעו לפני פסח ואז אוכל להשוייץ יותר.


הוספתי אקססוריז מעניין לבית כמו השעון שיש הזה שעשויי מאבן נדיר, קניתי בחנות המגניבה הפי למון שיש להם דברים מהממים.

והוספתי כמה שיותר נרות לאוירה הנעימה בבית אתן יודעות כמה שאני אוהבת אווירה נעימה.

ועכשיו נעבור לתודות- תודה למנקה שלי שעזרה לי לנקות יד ביד , וגם תודה לספוג המגניב הזה.

מי שעוקב באינסטגרם אחרי בלוגריות ניקיון כבר בטח יצא לו להכיר את הספוגים המחייכים " סקראב דאדי", ספוג ניקיון המהפכני בכל בית אמריקאי ועכשיו גם ביז'ראל.

 בתקופת פסח שכל הבית במהפכה- בא לך שמשהו יחייך לך, הספוגים מעולים מנקים ומצחצחים את הבית, ניסיתי אהבתי ורציתי שגם אתם תחייכו !!!

שיהיה לכולנו חג פסח שמח ! 

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי