אין ספק שהפסח הזה יהיה טעים!! - coca style

19 באפריל 2022

אין ספק שהפסח הזה יהיה טעים!!

בחול המועד פסח, אנוכי האינסטגרמית העלתה תמונת בוקר שמאוד אופיינית לי - אני והקפה שלי לצד בורקסים שווים במיוחד, לא עבר דקה וכבר קיבלתי מבול של הודעות- תורידי את הסטורי -יש אנשים ששומרים כשרות וזה לא לעניין.


אממה מי שיודע ומכיר אותי טוב, יודע שגם אני שומרת כשרות ואין סיכוי בעולם שאכניס חמץ לביתי.
אז מיד העלתי שוב סטורי כתבתי בענקקקקק - כשר לפסח ואז כבר כולם התלהבו ושאלו מאיפה?!

אז הפסח הזה מרגיש שאפשר לאכול הכל, ואיזה כיף שיש כל כך הרבה היצע.

הפסח הזה נהנים ממוצרי מאפה נפלאים כשרים לפסח, מאפיית אריאל המתמחה במוצרים כשרים לפסח, משיקה ליין רחב של מוצרים, בורקסים, ג'חנון, מלאווח, עוגות ועוד
טוב שיש פתרונות כה טעימים לפסח, ותכלס לכל השנה לרגישים לגולטן.

אז זה המיתוג- על גבי האריזה כתוב בענק "כשר לפסח" כך שאי אפשר להתבלבל.


והביס של זה- הכי wow לצד הקפה ויש וכאן ארוחה בוקר טעימה.
טעים בטירוף, ואתם חייבים לטעום את הבוקס פיצה- הכי מוש שיש!


שיהיה לכולנו חג פסח שמח ! 

אשמח שתרשמו לניוזלטר  ותקבלו עדכונים על פוסטים חדשים, ומבצעים מיוחדים לקוראות coca style
להרשמה - 
וכדי להכיר יותר מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטורי-

נשיקות לכולנו ᑕOᑕᗩ ᔕTYᒪE
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי